درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46681صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 7 فروردین 1400 - 16:40
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون منصوب شد
با حکم دکتر یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون خانم سمیه محمدی بعنوان مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان این شرکت منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با حکم دکتر یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون خانم سمیه محمدی بعنوان مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان این شرکت منصوب شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سمیه محمدی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی، کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.


وی حدود ۷ سال مدیر روابط عمومی بیمه رازی بوده است و طی این سال ها عضویت در کارگروه تخصصی مدیران روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، شورای مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی و دبیر کارگروه تبلیغات و نیز برگزاری کمپین های موفق در حوزه برندینگ از جمله فعالیت های ایشان است.


در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی و امورمشتریان بیمه تعاون، دکتر مظلومی با بیان اینکه انتظار است که در سال جدید شاهد رشد چشمگیر فعالیت های رسانه ای و تبلیغات باشیم و هر چه بیشتر برند شرکت بیمه تعاون بعنوان یکی از شرکت های بیمه ای مطرح کشور جایگاه شایسته خود را بدست آورد.


دکتر مظلومی با اشاره به این نکته که با افزوده شدن بخش امور مشتریان به واحد روابط عمومی در نظر داریم تا شاهد حرکت یکپارچه تری در جلب رضایت مشتریان و مخاطبان خود باشیم.


در این مراسم مدیران امور اداری و امور شعب و کارگزاران و جمعی از همکاران روابط عمومی حضور داشتند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد