درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 04:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46545صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 17 اسفند 1399 - 09:55
تغییر مدیریت روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پس از ۲۰ سال
طی حکمی از سوی محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهنام صفاجو به عنوان مدیر تولید این مرکز منصوب و مشغول به کار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهنام صفاجو پس از ۲۰ سال مدیریت روابط‌عمومی، به سمت مدیریت تولید مرکز مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طی حکمی از سوی محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهنام صفاجو به عنوان مدیر تولید این مرکز منصوب و مشغول به کار شد.
 
 در حکم مدیرعامل مرکز گسترش آمده است: «جناب آقای شهنام صفاجو، با احترام؛ نظر به سوابق و تجربیات حرفه‌ای‌تان، شما را به سمت مدیر تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب می‌نمایم. در این جایگاه انتظار می‌رود ضمن پشتیبانی از تولیدات جاری مرکز با هماهنگی معاونت‌های مربوطه و در تعامل خلاق و همراهی با کارگردانان و تهیه‌کنندگان و شتاب‌دهی پروژه‌های در حال تولید و نظارت بر روند اجرایی تولیدات مرکز، این نهاد فرهنگی را در برداشتن گام‌های بلند پیش‌رو همراهی نمایید.
 
 ضمناً از تلاش‌های مسئولانه و دلسوزانه شما در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی مرکز تشکر و قدردانی می‌شود و برایتان در جایگاه جدید آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نمایم.»
 
 شهنام صفاجو متولد سال ۱۳۴۸ تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل در سال ۱۳۷۴ با گرایش دیپلماسی خاورمیانه‌ای فرانسه، دانش‌آموخته اولین مدرسه کارگاهی فیلمنامه‌نویسی سوره (حوزه هنری) زیر نظر مهدی سجاده‌چی و فارغ‌التحصیل رشته‌ی فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان ایران است.
 
 وی به‌عنوان نویسنده و روزنامه‌نگار، همکاری با مطبوعات کشور را از اوایل دهه ۷۰ آغاز کرد و بعدها مدیر مسئول یک مجله تخصصی شد.
 
 صفاجو از ۱۸ آبان ۱۳۸۰ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ به مدت ۲۰ سال مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود، ضمن اینکه در فاصله سال‌های ۸۲ تا ۸۵ نیز به عنوان سرپرست روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت داشت.
 
 او طی بیست سال اخیر، مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ۱۹ جشنواره و همایش سینمایی کشور را برعهده داشته که جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار» (۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴)، جشنواره عکس، فیلم و موسیقی فرهنگ ایران‌زمین (۱۳۸۳)، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴)، جشنواره فیلم فرهنگ و صنعت (۱۳۸۳)، چشم‌انداز سینمای مستند فرانسه (۱۳۸۱)، همایش ملی انیمیشن ایران (۱۳۸۷/ ۱۳۹۴) و جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از دوره اول در سال ۱۳۸۶ تا دوره چهاردهم ۱۳۹۹ از اهم این رویدادها بودند.
 
 شهنام صفاجو در عرصه مدیریت تولید هم طی ۲ دهه اخیر، با چندین پروژه همکاری کرده است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد