درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46490صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 اسفند 1399 - 17:19
سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد
سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در دیدار با مدیر و کارشناسان روابط عمومی این نهاد، جایگاه روابط‌عمومی را به عنوان وکیل‌مدافع مدیر سازمان و مدعی العموم از سوی مددجویان و مشتریان سازمان ترسیم کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در دیدار با مدیر و کارشناسان روابط عمومی این نهاد، جایگاه روابط‌عمومی را به عنوان وکیل‌مدافع مدیر سازمان و مدعی العموم از سوی مددجویان و مشتریان سازمان ترسیم کرد.

دکتر مسعود فیروزی صبح امروز نهم اسفند در آستانه‌ی روز وکیل مدافع در این نشست افزود: اگر روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد می‌تواند اهرم حرکت سازمان به سوی اهدافش باشد.

وی نقش روابط عمومی در سازمان را یک نقش دو سویه و دو طرفه ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی باید به طور دائم، دغدغه‌های مشتریان سازمان که در بهزیستی، مددجویان و خدمت‌گیرندگان را در برمی‌گیرد به مدیر سازمان منتقل کند.

این متخصص مدیریت استراتژیک ادامه داد: از سوی دیگر، روابط عمومی باید نگاه و جهت حرکت سازمان را به جمعیت هدف انتقال دهد تا حرکت پیشرونده‌ی سازمان با همراهی جمعیت هدف، صورت گیرد.

وی در مقام تمثیل از پنجر شدن خودرو و به کار بردن زور بازوی فردی برای بلند کردن آن از زمین یاد کرد و گفت: یک جک، می‌تواند به سادگی، خودرو را از زمین بلند کرده و لاستیک جایگزین را به جای چرخ پنچر شده قرار دهد در حالی که زور فیزیکی چند نفر افراد قوی هم کار یک بالابر مکانیکی را نمی‌کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی مانند همین اهرم قوی و چابک است که بسادگی قادر است سازمان را از حالت ایستایی و از کار افتادگی، به حرکت و پویایی برساند.

وی با بیان اهمیت رسانه در روشن‌گری و بیان واقعیات گفت: ما در مقابل رسانه‌ها نیستیم بلکه در کنار آنها هستیم و خوشحالیم که رسانه‌ها می‌توانند مشکلات و کاستی‌های مراکز و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی را ببینند و نقد کنند.

وی همچنین گفت: رسانه‌ها می‌توانند مشاور مدیران اجرایی و منعکس‌کننده‌ی نظرات جامعه به مدیران باشند و در کنار اینها، با در نظر گرفتن امکانات و توانایی‌های بخش دولتی، نگاه منصفانه‌ای به مسائل داشته باشند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور رسانه‌ها در برنامه‌های بهزیستی گفت: بهزیستی به جهت گستردگی وظایف و برنامه‌ها، نقاط تعامل زیادی با رسانه‌ها دارد بویژه اینکه مسائل اجتماعی امروز، جایگاه مهمی در رسانه‌ها دارد و به همین خاطر، یکی از طرف‌های مسائل و مباحث مهم اجتماعی، بهزیستی است.

وی تصریح کرد: مردم و رسانه‌ها به عنوان بازتاب‌دهنده‌ی واقعیات جامعه، به مسائلی مانند کودک‌آزاری، مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت، بیماران روانی مزمن، دختران و زنان خشونت‌دیده، بنیان خانواده، طلاق، اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی، حساسیت زیادی دارند و به همین جهت، نقاط تعامل بهزیستی و رسانه‌ها بسیار زیاد است که روابط عمومی می‌تواند از این نقاط برای ارتباط با رسانه‌ها و انتقال واقعیات به جامعه و مردم، بهره‌ی کافی ببرد.

وی یکسویه نگری و متابعت متملقانه از مدیران را آفت روابط عمومی‌ها برشمرد و گفت: روابط عمومی باید همان‌قدر که از منافع سازمان و عملکرد مدیران دفاع می‌کند منعکس کننده‌ی دغدغه‌های مشتریان و منتقدان سازمان به مدیران باشد.

در ابتدای این نشست، مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، خواستار تعامل چندجانبه بین مدیران، روابط عمومی و رسانه‌ها شد.

مجید اسلامی گفت: اگر روابط عمومی به موقع در جریان وقایع و رویدادهای سازمان قرار بگیرد می‌تواند نقش‌آفرینی بیشتری در نیل به اهداف داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: مفهوم اینکه ما چشم و گوش سازمان هستیم این است که نگاه‌های خارج از سازمان در بخش رسانه‌ای و در بین مددجویان را به مدیران منتقل کنیم و برای رفع کاستی‌ها و مشکلات احتمالی، از مردم کمک بگیریم.

اسلامی خواستار توجه بیشتر مدیران سازمان به نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی و همراهی مردم با اهداف سازمان شد.

وی افزود: تعامل با رسانه‌ها، می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای جایگاه سازمان و اقناع مددجویان و مشتریان سازمان در قبال مشکلات و کمبودها باشد بنا بر این مدیران باید شفافیت بیشتری داشته باشند و با نمایندگان رسانه‌ها، ارتباط بیشتری برقرار کنند زیرا رسانه در دنیای امروز، نقش بسیار مهمی در حفظ و ارتقای جایگاه دولت و نحوه‌ی ارتباط سازمان دولتی با مشتریانش دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد