درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46481صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1399 - 09:10
هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران آغاز شد
هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRANCPR) به همراهی مراسم اعطای "جوایز سالانه صنعت روابط‌عمومی ایران" (IPRIA)، دوازدهم اسفندماه 1399در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) آغاز شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRANCPR) به همراهی مراسم اعطای "جوایز سالانه صنعت روابط‌عمومی ایران" (IPRIA)، دوازدهم اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) آغاز شد.


به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، فیلیپ بورمانس، رییس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، در این کنفرانس در خصوص "پیامدهای بلندمدت هنجارهای جدید بر حرفه روابط‌عمومی" سخنرانی خواهد کرد.


او در نطق خود در کنفرانس به ارائه اطلاعاتی درباره ارتباطات استراتژیک موثر می‌پردازد؛ ارتباطاتی دوطرفه و متقابل چرا که قرار نیست شما فقط به مردم بگویید چه کنند بلکه باید به آنها اطلاعات لازم و مورد نیازشان را بدهید تا آنها به خودشان کمک کنند؛ ارتباطاتی که جامعه را در بر می‌گیرد و به رفع موانع موجود منتهی می‌شود و همه این مهارت‌ها به ما کمک می‌کنند تا حرفه‌ای‌تر شویم و به افرادی تبدیل شویم که به شدت مسئولیت‌پذیر هستند و می‌خواهند نقش موثری در جامعه داشته باشند.


یحیی کمالی‌پور، پروفسور ارتباطات دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، به بررسی این مسئله می‌پردازد که چگونه روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های دنیای دیجیتال، در حوزه تغییر در فرهنگ غلط عمومی، آموزش داده و در ایجاد رفتارهای درست بویژه در زمان بحران فعالیت کنند.


پروفسور سعید خزائی، رییس انجمن آینده‌نگری ایران، در سخنرانی خود به توضیح این نکته که کسب‌وکارها چگونه بحران (کووید-19) را کنترل می‌کنند، می‌پردازد.

 

تاکنون از پروفسور خزائی بیش از 50 کتاب در حوزه مدیریت و آینده‌پزوهی و 48 مقاله ISI و 69 مقاله علمی-پزوهشی منتشر شده است. پروفسور خزائی مدرس دروه‌های دکتری آینده‌پزوهی، عضو برد تخصصی گروه مشاوران استراتزی اتحادیه اروپا، مدرس سازمان یونیدو، عضو گروه وازه‌گزینی فرهنگستان زبان فارسی، عضو ارشد انجمن آینده جهان و  مشاور و استراتزیست شرکت‌ها و کسب‌وکارهای ملی و بین المللی است.

وی دارای سه مدرک دکتری؛ مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران، آینده‌نگاری راهبردی دانشگاه سوربن و زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه پیکاردی می‌باشد.
 

دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، مدرس و مشاور روابط‌عمومی، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های روابط‌عمومی در ایران می‌باشد. او نزدیک به 700دوره آموزش تخصصی روابط‌عمومی برای بیش از 300 سازمان دولتی و خصوصی طی بیست سال اخیر برگزار کرده و بیش از 15 کتاب در زمینه روابط‌عمومی، تشریفات و مدیریت از وی منتشر شده که مورد استقبال جامعه هنرهشتم قرار گرفته است.


او نظراتش را درباره "مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی در عصر کرونا" در کنفرانس ارائه خواهد نمود.


هجدهمین مراسم اهدای "جوایز سالانه صنعت روابط‌عمومی ایران" (IPRIA)، با حضور متخصصان و کارگزاران هنر و صنعت روابط‌عمومی ایران، برگزار می‌شود. دکتر محمد نظری مجری معروف "برنامه به خانه برمی‌گردیم" این مراسم را اجرا می‌کند.


"جشنواره مردمداری ایران"، مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی (استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی و...) است که هر ساله همزمان با برگزاری کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود.


همچنین در این مراسم، جوایز جدید صنعت روابط‌عمومی ایران در دو بخش مدال‌های روابط‌عمومی (10 مدال) و جوایز ویزه (13 جایزه) معرفی و رونمایی می‌شود که همزمان با روز روابط‌عمومی در سال 1400 به متخصصان واجد شرایط روابط‌عمومی اعطا می‌شود.


در قسمتی از آیین اعطای "جوایز برگزیدگان هجدهمین برنامه صنعت روابط‌عمومی ایران"، 5 کتاب جدید روابط‌عمومی با عناوین: "مدیریت و برنامه‌ریزی روابط‌عمومی تجربه‌محور"، "استانداردهای تشریفات"، "مرا قانع کنید!"، "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" و "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" رونمایی می‌شود. این کتاب‌ها توسط "انتشارات کارگزار روابط‌عمومی" (PKPR) منتشر شده است.


همزمان با برگزاری کنفرانس، شماره پنجاه‌وششم فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» در 64 صفحه رنگی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.


"بازتعریف روابط‌عمومی و نقش آن در مدیریت بحران کووید-19ً"، عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است.


در بخشی از سرمقاله این نشریه آمده است: "یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات در واکنش به هر رویداد سلامت عمومی، اشتراک‌گذاری دانسته‌‎ها، مجهولات و اقدامات صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‎ نجات جان شهروندان و کمینه‎‌سازی اثرات سوء هر رویداد است.


روابط‌عمومی یکی از راه‌کارهای موثر برای جلوگیری از اینفودمیک (حجم زیاد اطلاعات راجع به یک مسئله که شناسایی راه‌کار مناسب را دشوار می‌کند) است، موجب اعتماد مردم به اقدامات و واکنش‌های دولت می‎‌شود و احتمال پیروی مردم از توصیه‌‎های بهداشتی را افزایش می‌‏دهد. این رویکرد، شایعه‌‎ها و سوءتفاهم‌هایی که موجب تضعیف واکنش‌‎ها و شیوع بیشتر بیماری می‌شوند را کاهش می‌‏‎دهد."


اولین "کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران"، 30 اردبیهشت‌ماه 1400 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار خواهد شد و طی آن، تعدادی از سخنرانی‌های این کنفرانس که به دلیل غلبه شرایط کرونایی امکان ارائه آن فر اهم نشد، ارائه می‌شود.


کانون توجه اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران، "ارتباطات بحران، روابط‌عمومی و کووید-19" خواهد بود.


انتشار کتاب سه جلدی "مدیریت روابط‌عمومی در عصر کرونا" توسط "کرسی تخصصی رویازی روابط‌عمومی در ایران" در سال 1400 ازجمله برنامه‌های دبیرخانه کنفرانس می‌باشد.


هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR1399) توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI)، انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) برگزار می‌شود.


مراسم سال 1399 کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران به پوشش ارتباطات بحران، روابط‌عمومی و بیماری همه‌گیر کرونا و ابعاد تاثیرات آن بر عرصه روابط‌عمومی خواهد پرداخت.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد