درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46450صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1399 - 08:13
شماره جدید فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" منتشر شد
شماره پنجاه‌وششم فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» در 64 صفحه رنگی منتشر شد. "بازتعریف روابط‌عمومی و نقش آن در مدیریت بحران کووید-19ً"، عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شماره پنجاه‌وششم فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» در 64 صفحه رنگی منتشر شد.

به گزارش شارا، "بازتعریف روابط‌عمومی و نقش آن در مدیریت بحران کووید-19ً"، عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است.

 

در بخشی از سرمقاله آمده است: "یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات در واکنش به هر رویداد سلامت عمومی، اشتراک‌گذاری دانسته‌‎ها، مجهولات و اقدامات صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‎ نجات جان شهروندان و کمینه‎‌سازی اثرات سوء هر رویداد است.


روابط‌عمومی یکی از راه‌کارهای موثر برای جلوگیری از اینفودمیک (حجم زیاد اطلاعات راجع به یک مسئله که شناسایی راه‌کار مناسب را دشوار می‌کند) است، موجب اعتماد مردم به اقدامات و واکنش‌های دولت می‎‌شود و احتمال پیروی مردم از توصیه‌‎های بهداشتی را افزایش می‌‏دهد. این رویکرد، شایعه‎‌ها و سوءتفاهم‌هایی که موجب تضعیف واکنش‌‎ها و شیوع بیشتر بیماری می‌شوند را کاهش می‏‎‌دهد."

 

در بخش مقالات این مطالب به چشم می خورد:

- مدیریت و ارتباطات بحران
- نفوذ و تاثیرگذاری رسانه ها در دوران همه گیری کووید-19
- پیامدهای همه گیری کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ها
- توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
- پیش به سوی عصر جدید دورکاری
- رروابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک
- نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترنیا
- حاکمیت چابک و انطباف پذیر در واکنش به بحران

 

مطالب این بخش، به آخرین دستاوردهای حوزه "روابط‌عمومی و کرونا" از منابع معتبر اختصاص دارد.

 

بخش "رویدادها"، به معرفی "کنفرانس روابط‌عمومی ایران"، هیجدهمین "برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران"،اولین "جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" و خلاصه "سخنرانی‌های هفدهمین ‌کنفرانس ‌بین‌المللی ‌روابط‌عمومی ‌ایران" پرداخته است.

فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» به صاحب امتیازی و سردبیری مهدی باقریان به صورت فصلی منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد