درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 10:15   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46450صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1399 - 07:37
شماره جدید فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" منتشر شد
شماره پنجاه‌وششم فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» در 64 صفحه رنگی منتشر شد. "بازتعریف روابط‌عمومی و نقش آن در مدیریت بحران کووید-19ً"، عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شماره پنجاه‌وششم فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» در 64 صفحه رنگی منتشر شد.

به گزارش شارا، "بازتعریف روابط‌عمومی و نقش آن در مدیریت بحران کووید-19ً"، عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است.

 

در بخشی از سرمقاله آمده است: "یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات در واکنش به هر رویداد سلامت عمومی، اشتراک‌گذاری دانسته‌‎ها، مجهولات و اقدامات صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‎ نجات جان شهروندان و کمینه‎‌سازی اثرات سوء هر رویداد است.


روابط‌عمومی یکی از راه‌کارهای موثر برای جلوگیری از اینفودمیک (حجم زیاد اطلاعات راجع به یک مسئله که شناسایی راه‌کار مناسب را دشوار می‌کند) است، موجب اعتماد مردم به اقدامات و واکنش‌های دولت می‎‌شود و احتمال پیروی مردم از توصیه‌‎های بهداشتی را افزایش می‌‏دهد. این رویکرد، شایعه‎‌ها و سوءتفاهم‌هایی که موجب تضعیف واکنش‌‎ها و شیوع بیشتر بیماری می‌شوند را کاهش می‏‎‌دهد."

 

در بخش مقالات این مطالب به چشم می خورد:

- مدیریت و ارتباطات بحران
- نفوذ و تاثیرگذاری رسانه ها در دوران همه گیری کووید-19
- پیامدهای همه گیری کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ها
- توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
- پیش به سوی عصر جدید دورکاری
- رروابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک
- نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترنیا
- حاکمیت چابک و انطباف پذیر در واکنش به بحران

 

مطالب این بخش، به آخرین دستاوردهای حوزه "روابط‌عمومی و کرونا" از منابع معتبر اختصاص دارد.

 

بخش "رویدادها"، به معرفی "کنفرانس روابط‌عمومی ایران"، هیجدهمین "برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران"،اولین "جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" و خلاصه "سخنرانی‌های هفدهمین ‌کنفرانس ‌بین‌المللی ‌روابط‌عمومی ‌ایران" پرداخته است.

فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» به صاحب امتیازی و سردبیری مهدی باقریان به صورت فصلی منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد