درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  23
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4645صفحه نخست » شنبه، 26 مرداد 1392 - 14:05
چرا گوگل، ایمیل های جی میل را می خواند؟
  

شارا- وقتی نامه ای را به اداره پست می فرستید انتظار دارید تا نامه شما به مقصد و آدرسی که نوشتید فرستاده شود. حال تصور کنید پست چی قبل از اینکه نامه شما را به مقصد برساند، آن را باز کرده و بخواند و بعد درب نامه را چسب زده و سپس آن را ارسال کند!

به گزارش شارا به نقل از تلنا، این دقیقا چیزی است که به گفته سازمان Consumer Watchdog برای ایمیل هایی که به مقصد آدرسهای جی میل فرستاده می شود، رخ می دهد. سازمان مذکور از طرف کاربران اینترنت از گوگل در دادگاه کالیفرنیا شکایت کرده و قرار است ۵ سپتامبر خانم لوسی کوه قاضی دادگاه سن خوزه به این اتهام رسیدگی کند.

جان سیمپسون مدیر بخش دفاع از حریم خصوصی کاربران می گوید گوگل سرانجام قبول کرده که برای حریم خصوصی افراد ارزشی قائل نیست. به گفته وی وکلای گوگل تاکید کرده اند که ارسال کنندگان ایمیل به مقصد اکانت های جی میل نباید انتظار حفظ حریم خصوصی را داشته باشند. بدین ترتیب مردمی که به حریم خصوصی اهمیت می دهند نباید با جی میل کار کنند.

اما دلیلی که گوگل دست به چنین کاری می زند چیست؟

ظاهرا سیستم تیلیغاتی گوگل روی جی میل بدین صورت تعریف شده که ایمیل را خوانده و متناسب با آن می فهمد چه تبلیغاتی را برای کاربر دریافت کننده و ارسال کننده ایمیل باید بفرستد.

باید تا ۵ سپتامبر منتظر شد تا ببینیم پرونده شماره ۵:۱۳-md-۰۲۴۳۰-LHK ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت کالیفرنیا نزد قاضی کوه چه سرانجامی پیدا می کند؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد