درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46407صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 اسفند 1399 - 18:23
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران: روابط عمومی، زبان گویای سازمان است
مسئول روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران گفت: در مراکز بهزیستی استان تهران، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، بنا را بر ارتقاء سطح رسانه ای گذاشته ایم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران گفت: در مراکز بهزیستی استان تهران، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، بنا را بر ارتقاء سطح رسانه ای گذاشته ایم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از دیمه نیوز، محمود ابراهیمی که در نشست علمی و خبری بهزیستی فیروزکوه صحبت می کرد، تصریح کرد: در جهت انعکاس خواسته های سازمان و گفته های جامعه هدف نیز از حضور خبر نگاران و برگزاری این جلسات استقبال می کنیم.
 
 ابراهیمی در ادامه گفت: هم اینک با توجه به وجود ۱۶ شهرستان در سطح استان تهران این نشست چهاردهمین جلسه می باشد.
 
 این مسئول در تشریح اهداف بهزیستی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این است که حداکثر دسترسی را در روستاها برای جامعه هدف ایجاد کنیم تا مهاجرت رخ ندهد.
 
 ابراهیمی در خصوص راه اندازی مراکز مثبت زندگی هم بیان داشت: مثبت زندگی مرکزی است که درگاه ورود به بهزیستی حساب میشود؛ ۲۲ نوع خدمت ارائه می دهد و هر مرکز میتواند ۴۵۰ پرونده داشته باشد.
 
 وی افزود: حدود دو هزار و چهارصد مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.
 
 مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: این بسیار خوب است که چنین طرح صندوق های خرد محلی، به نتیجه برسد و کار آفرینی صورت بگیرد؛ رسانه نیز باید ثمرات آن را به نحو احسن به گوش مردم برساند تا سبب ایجاد انگیزه گردد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد