درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 14:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46405صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 1 اسفند 1399 - 12:02
استفاده از محتوای چندرسانه‌ای
گاهی اوقات برندها برای تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی مخاطب هدف اقدام به انتشار محتوای بازاریابی در قالب فرمت های مختلف می کنند. این امر به معنای انتشار یک محتوای خاص برای مخاطب هدف در قالب فرمت های صوتی، ویدئویی، متنی و تصویری است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استفاده از محتوای چندرسانه‌ای برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ایده جالبی است. این امر در طول سال های اخیر به دلیل پیشرفت فنی کسب و کارها و بهبود توانایی شان برای تولید محتوا براساس سلیقه مخاطب هدف توسعه قابل ملاحظه‏ ای داشته است. هدف اصلی در تولید محتوای چندرسانه‌ای استفاده از تمام ظرفیت های تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. اشتباه برخی از برندها تمرکز بر روی یک فرمت خاص برای بازاریابی است. این امر در طول سال های اخیر با تمرکز بیش از اندازه برندها بر روی فرمت ویدئو شکل گرفته است.


فرمت هایی نظیر گیف، پادکست و همچنین متن برای مخاطب هدف هنوز هم جذابیت دارد بنابراین باید نسبت به استفاده درست از آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف استفاده نماییم. در غیر این صورت احتمال ریزش مخاطب هدف برند افزایش می یابد.


وقتی کسب و کارهای بسیار زیادی در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از شیوه بازاریابی ویدئویی هستند، توانایی جلب نظر هر برند به طور قابل ملاحظه‏ ای کاهش خواهد یافت. بهترین راهکار در این میان تلاش برای استفاده از شیوه های متفاوت است. درست به همین خاطر در طول یک دهه اخیر تمایل برندهای بزرگ برای استفاده از فرمت های محتوایی مختلف در حوزه بازاریابی به شدت افزایش یافته است.


گاهی اوقات برندها برای تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی مخاطب هدف اقدام به انتشار محتوای بازاریابی در قالب فرمت های مختلف می کنند. این امر به معنای انتشار یک محتوای خاص برای مخاطب هدف در قالب فرمت های صوتی، ویدئویی، متنی و تصویری است. مزیت اصلی این امر امکان تاثیرگذاری گسترده بر روی مخاطب هدف خواهد بود بنابراین دیگر نگرانی نسبت به وضعیت برندها در فرآیند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و همچنین تمایل اندک کاربران به یک فرمت خاص مطرح نخواهد بود.


نویسنده: ربکا ریزرباتو - کارشناس بازاریابی دیجیتال

مترجم: علی ‌آل ‌علی

منبع: blog.hubspot

www.forsatnet.ir
(1399/11/30)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد