درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46404صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 21:57
مجمع عمومی (نوبت دوم) سال 1399 انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد
نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه انجمن روابط‌عمومی‌ ایران با دستور جلسه، بررسی و تصویب گزارش‏های هیأت مدیره، خرانه دار، بازرس، با حضور اعضاء انجمن برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه انجمن روابط‌عمومی‌ ایران با دستور جلسه، بررسی و تصویب گزارش‏های هیأت مدیره، خرانه دار، بازرس، با حضور اعضاء انجمن برگزار شد.


بنا بر گزارش شارا به نقل از دبیرخانه انجمن، در این جلسه، خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران با ارائه گزارشی از اقدامات 12 ماه گذشته، گفت: «در دوره کنونی هیأت مدیره، تلاش شد پس از رخوت سال‏های گذشته انجمن، اقدامات و برنامه های مؤثری با جلب مشارکت اعضاء فعال انجمن، برنامه ریزی و اجرا گردد. نتیجه این اقدامات، فعال شدن کمیته های تخصصی آموزش و عضویت و ارزشیابی بوده است.»


وی افزود: «با توجه به پاندومی کووید در کشور و بروز محدودیت در برگزاری جلسات حضوری، اما مسئله مهم توسعه ارتباط با اعضاء فراموش نگردید و با استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی، دامنه ارتباط با اعضاء افزایش پیدا نمود و از این طریق، اخبار، اطلاعات و مباحث روز مربوط به روابط عمومی، مستمراً به اطلاع اعضاء رسانده شد.»


رفیعی ادامه داد: «در اولین اقدام پس از مجمع سال گذشته و انتخاب هیأت مدیره، تلاش شد مدارک و مستندات سال‏های پیشین جمع آوری گردد، طلب های انجمن از طرف های قراردادهای آموزشی وصول شده و مکان مناسبی هم برای دبیرخانه فراهم شود. از سوی دیگر هم موضوع احیاء و انتشار نشریه انجمن هم به جدیت مورد پیگیری قرار گرفت که خوشبختانه تا کنون 2 شماره از آن منتشر و در دسترس اعضاء محترم قرار گرفته است.»


رئیس انجمن با اشاره در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص به روز رسانی وب سایت انجمن گفت: «قالب و بخش بندی وب سایت انجمن به عنوان مهمترین ابزار ارتباطی برای اعضاء، نیاز به اصلاح داشت که با تلاش همکاران مرتبط در دبیرخانه، قالب جدید این وب سایت در مرحله بارگذاری می باشد.»


رفیعی با تأکید بر مأموریت انجمن در ارتقاء توانایی حرفه ای در روابط عمومی کشور گفت: «متخصصان و فعالان روابط عمومی باید از توانمندی های تخصصی برخوردار بوده و طبیعتاً عضویت در انجمن هم باید مبین این توانایی ها باشد. از ابتدای سال جاری، با حضور تعدادی از اعضاء فعال و پیشکسوت انجمن، کمیته عضویت و ارزشیابی تشکیل و موضوع تدوین آیین نامه جامع و کاربردی مربوطه در دستور کار ایشان قرار گرفت که نهایتاً پس از تدوین و اخذ مراحل تصویب هیأت مدیره از نیمه دوم سال جاری، به مورد اجرا گذارده شد. در طی این مدت، تا کنون پرونده صلاحیت حرفه ای تعدادی از اعضاء بررسی و برای 31 نفر از ایشان، گواهی عضویت حرفه ای صادر شده است.»


وی در انتها تصریح نمود: «مطالعات و بررسی های کارشناسی در خصوص به روز رسانی اساسنامه انجمن هم به انجام رسیده است که انشالله در مجمع بعدی به اطلاع اعضاء محترم رسانده خواهد شد. در مجموع با توجه به رویدادها و برنامه های اجرا شده و در دست اجرا، سال بعد، شاهد رشد بیشتری در انجمن خواهیم بود. از این رو برای تضمین نتیجه مطلوب لازم است اعضاء انجمن، حضوری فعالتر و بیشتر داشته باشند.»


در مجمع عمومی نوبت دوم سال 1399، اقای حکیمیان بازرس انجمن و خانم نوری بازرس گزارش خود را ارایه و به تصویب حاضرین رسید. در خصوص انتخاب بازرس اصلی و بازرس علی البدل نیز در دستور کار قرار داشت که پس از اعلام نامزدی داوطلبان و اخذ آرا اعضاء حاضر در مجمع، مهران عرفانی به عنوان بازرس اصلی و سینا سلیمانی به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند. در این جلسه نیز، موضوع های افزایش حق عضویت (1.000.000ریال)، تعیین روزنامه های صمت و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی انجمن و منشور اخلاقی و ارزش های حرفه ای روابط عمومی ایران به تصویب رسید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد