درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 09:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46362صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 28 بهمن 1399 - 03:48
آیا عصر بی‌خبری پایان یافته است؟
رباب موحد - برملا شدن همه ادعاها با روشدن یک عکس و فیلم از گذشته و یا حتی بزرگترین اتفاقات دنیا انسان‌ها را در معرض بمباران اطلاعاتی ناخواسته قرار داده که ‌با وجود پلتفرم‌های بسیار و امواج شدید اطلاع‌رسانی دنیای مجازی، انسان نیازمند یک بی‌خبری خود خواسته است تا لختی آرامش یابد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در گذشته ضرب المثل" بی خبری خوش خبری است" بیانگر این واقعیت بود که فرد لازم نیست از همه چیز و همه کس خبر داشته باشد بخصوص اگر این اتفاقات منفی بود و می توانست فرد را آشفته کند و البته بی خبری جزوی از زندگی آدمها بصورت ناخواسته بود چرا که سرعت انتشار اخبار و ابزارهای انعکاس اخباردر مراحل ابتدایی پیشرفت بود وموتورکوچک اینترنت این چنین قامت نگرفته بود.

اما امروز زندگی غیر قابل پیش بینی دیروز تبدیل به فرایندی پیش بینی پذیرشده است. تلخ یا شیرین، شما دیگر حتی کمتر شاهد یک باران و برف غافلگیر کننده هستید هرصبح می توانید وضعیت هواشناسی را تا ده روز آینده و حتی بیشتر بر صفحه گوشی مشاهده کنید ،هرروز می توانید از همه عزیزانتان در گوشه گوشه دنیا با خبر شوید .یک تماس صوتی و تصویری می تواند پایان بخش دلتنگی شما شده و ارسال لوکیشن از مسیر حرکت یا محل استقرار می تواند نقطه صفر یک نگرانی باشد.
 

دیگر چیز پنهانی وجود ندارد و بی خبری از بین رفته است همه از هم مطلع هستند.


تغییر پروفایل ها نشان دهنده حالت روحی مخاطب است وپست ها و دل نوشته های اینستاگرام بیانگر اتفاقات روزمره ،مسافرت ها و رویدادهای خانوادگی و شغلی و سیاسی و....

بی خبری حتی به بهانه از دست رفتن گوهر کم یاب" غافلگیری" از بین رفته است و شما با نگاه به تقویم می دانید رویدادهای سالانه چه زمانی هستند. مهمانیها ،تولدها ،روز مادرو پدرو... گویی همه چیز قابل پیش بینی است و اینجاست که جهان به سمت هیجانهای بزرگ و غافلگیریهای عظیم پیش می رود به سوی بحران های عجیب چون" پاندومی کرونا "و ...گویی دیگر انسان برای خروج ار رخوت و بی تفاوتی و پیش بینی پذیری نیازبه موج های عظیم تری ازرویدادهای متفاوت دارد .

اما اینبار اینهمه مطلع بودن ناخواسته و در جریان ریزترین امور دنیا قرار گرفتن از وجود مونولیت یا ستون‌های فلزی مرموزتا مرگ دیه‌گو آرماندو مارادونا یا در یک خط مداری قرار گرفتن دو سیاره مشتری و زحل تا مشاهده مستندات تاریخی کشورها و برملا شدن همه ادعاها با روشدن یک عکس و فیلم از گذشته و یا حتی بزرگترین اتفاقات دنیا انسان‌ها را در معرض بمباران اطلاعاتی ناخواسته قرار داده که ‌با وجود پلتفرم‌های بسیار و امواج شدید اطلاع‌رسانی دنیای مجازی، انسان نیازمند یک بی‌خبری خود خواسته است تا لختی آرامش یابد و تنهایی بیشتری را تجربه کند تا حس های زخمی خود را دوباره ترمیم کند و دوباره بتواند غم و شادی واقعی را خارج از نوشته ها و" استیکرهای برباد" فضای مجازی تجربه کند.

 

منبع: R Movahhed


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد