درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46264صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 14 بهمن 1399 - 01:29
مدیران ایلامی رتبه نخست کشور در ارتباطات مردمی دارند
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام گفت: براساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مدیران استان ایلام در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست ارتباطات مردمی در کشور را بدست آورند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام گفت: براساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مدیران استان ایلام در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست ارتباطات مردمی در کشور را بدست آورند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس این گزارش، ارزیابی ها در دو حوزه ملاقات چهره به چهره و حضور مدیران در سامانه سامد بوده که در این بین استان ایلام موفق شده است از ۶۰ امتیاز نمره کامل با ۵۴ امتیاز رتبه اول کشور را در ارتباطات مردمی از آن خود نماید.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار ایلام در این زمینه گفت: یکی از برنامه های ثابت و محوری سلیمانی دشتکی حضور در بین مردم بوده و ارتباط با مردم را نخستین اولویت مسئولان دانسته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تصریح کرد: در شرایط کرونایی به دستور استاندار ایلام ارتباط مسئولان با مردم هیچ گاه قطع نشده و علاوه بر اینکه مدیران همواره دیدارهای مردمی بصورت رودررو و چهره به چهره البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح محدود انجام داده‌ اما بیشتر برنامه ها در این حوزه به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد بوده است.

قیصربیگی تصریح کرد: در این رابطه به دستور قاسم سلیمانی دشتکی در هر روز تقریبا دو مدیر ارشد استان در سامانه سامد حضور پیدا کرده و خود نیر در این رویکرد در پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی پیشگام بوده که در این زمینه پیشگامی استاندار ایلام و مجموعه مدیران تحت امر وی در نتیجه ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گواهی بر این ادعا است.

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی استانداری ایلام، گفتنی است که در این ارزیابی ها دفتر عملکرد ارزیابی استانداری ایلام نیز رتبه برتر را بین استانداری های سراسر کشور به دست آورده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد