درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46264صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 15 بهمن 1399 - 12:17
مدیران ایلامی رتبه نخست کشور در ارتباطات مردمی دارند
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام گفت: براساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مدیران استان ایلام در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست ارتباطات مردمی در کشور را بدست آورند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام گفت: براساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مدیران استان ایلام در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست ارتباطات مردمی در کشور را بدست آورند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس این گزارش، ارزیابی ها در دو حوزه ملاقات چهره به چهره و حضور مدیران در سامانه سامد بوده که در این بین استان ایلام موفق شده است از ۶۰ امتیاز نمره کامل با ۵۴ امتیاز رتبه اول کشور را در ارتباطات مردمی از آن خود نماید.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار ایلام در این زمینه گفت: یکی از برنامه های ثابت و محوری سلیمانی دشتکی حضور در بین مردم بوده و ارتباط با مردم را نخستین اولویت مسئولان دانسته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تصریح کرد: در شرایط کرونایی به دستور استاندار ایلام ارتباط مسئولان با مردم هیچ گاه قطع نشده و علاوه بر اینکه مدیران همواره دیدارهای مردمی بصورت رودررو و چهره به چهره البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح محدود انجام داده‌ اما بیشتر برنامه ها در این حوزه به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد بوده است.

قیصربیگی تصریح کرد: در این رابطه به دستور قاسم سلیمانی دشتکی در هر روز تقریبا دو مدیر ارشد استان در سامانه سامد حضور پیدا کرده و خود نیر در این رویکرد در پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی پیشگام بوده که در این زمینه پیشگامی استاندار ایلام و مجموعه مدیران تحت امر وی در نتیجه ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گواهی بر این ادعا است.

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی استانداری ایلام، گفتنی است که در این ارزیابی ها دفتر عملکرد ارزیابی استانداری ایلام نیز رتبه برتر را بین استانداری های سراسر کشور به دست آورده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد