درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:36   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46010صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 25 دی 1399 - 10:02
گزارش مطبوعاتی و رسانه‌ای
یک گزارش رسانه ای یکی از موثرترین راه های تهیه اطلاعات برای رسانه های پخش است و اگر در روابط‌عمومی کار کنید می دانید که این گزارشات اغلب دستمایه کارگزاران روابط‌عمومی است. در واقع روابط‌عمومی‌ها بیش از هر چیز به گزارش های رسانه ای می اندیشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک گزارش رسانه ای یکی از موثرترین راه های تهیه اطلاعات برای رسانه های پخش است و اگر در روابط‌عمومی کار کنید می دانید که این گزارشات اغلب دستمایه کارگزاران روابط‌عمومی است. در واقع روابط‌عمومی‌ها بیش از هر چیز به گزارش های رسانه ای می اندیشند.


یک گزارش رسانه ای می تواند به شما برای انتقال اخبار خود به تعداد قابل توجهی از خبرنگاران کلیدی کمک کن و همچنین می تواند به پوشش رسانه ای در نشریات مختلف ختم شود.


پیش از تهیه پیش نویس یک گزارش رسانه ای، زمانی را برای فکر در باب نشریاتی که می خواهید آن گزارش را برای‌شان ارسال کنید، صرف نمایید. هدف کلی شما برای ارسال یک گزارش مطبوعاتی انتقال پیام به مخاطبان هدف است و این بدین معناست که شما بایستی یک فهرست رسانه ای از نشریات متناسب با رده کاری تان ایجاد کنید. برای مثال، یک کسب و کار در صنعت گردشگری به احتمال زیاد هدفش انتقال اطلاعات و اخبار سفر به مخاطبان است.


مهمترین بخش پیش نویس گزارش رسانه ای کسب اطمینان از ارزش های خبری می باشد. گزارش ها بایستی اخباری باشند که دارای ویژگی های جذابیت، تازگی و مرتبط بودن برای خبرنگاری باشند که می خواهد آن را منتشر کند.


در این یادداشت به برخی رویدادها و مناسبت های ویژه که یک گزارش خبری می تواند در مورد آن تهیه شود اشاره می شود:


• ارائه یک محصول جدید


ارائه یک محصول جدید، از قبیل کتاب الکترونیکی خبری جذاب و تازه است که برای صنعت هدف و نشریات مناسب می باشد.


• انتصاب کارکنان جدید


ارسال گزارش خبری در باب تازه های کسب و کار شما راهی عالی برای انتشار رسانه ای گسترده در نشریات است. مطمئن شوید که گزارش های مطبوعاتی خود را به سرعت اطلاع رسانی می کنید.


• اظهار نظر در باب روندهای فعلی در صنعت از طریق پیمایش


اجرای یک پیمایش راهی فوق العاده برای دریافت پالیسیتی و ارائه کسب و کار به عنوان یک منبع باارزش اطلاعات و افزایش اعتبار به شمار می رود. انتخاب قالب برای پیمایشی که موضوعیت دارد و در پیوند با کسب و کارتان می باشد شما را در مقابل نیش و کنایه های روزنامه نگاران حفظ خواهد کرد. بعد از دریافت نتایج، نتایج جذاب و جالب را از پیمایش بیرون کشیده و در گزارش رسانه ای خود بر آنها تمرکز کنید.


• دریافت یک جایزه


گزارش رسانه ای پس از دریافت جایزه کسب و کار، راهی فوق العاده برای مخاطبان هدف است. چراکه آنها در این حالت شما را در جایگاه رهبری و پیشرو صنعت را مشاهده کنند.


• پیروزهای در مناقصات


نشریات صنعتی اغلب گزارش های خبری را در باب پیروزهای شرکت ها در مناقصات و ارتباطات آنها را با متشریان بزرگ‌شان درج می کنند. برای مثال، اگر کسب و کار شما در یک مناقصه از رقبا پیشی گرفته است می توانید گزارش رسانه ای مرتبط با آن را تهیه کرده و برای نشریات مرتبط ارسال کنید.


• نقاط عطف کسب و کار و دستاوردها


وقتی کسب و کار شما یک سالگرد یا نقطه عطفی را در پیش رو دارد می تواند گزارش رسانه ای با این موضوع بنویسید. این کار راهی است که می توانید ضمن آن دستاوردها و عملکردهای خود را در دوره زمانی مشخص نشان دهید.


خبرنگاران هر روز صدها گزارش مطبوعاتی دریافت می کنند؛ باید کاری کنید که مهم به نظر برسید و این کار باعث می شود که برجسته شوید. به دقت درباره چیزی که تحت عنوان گزارش رسانه ای می نویسید باشید و همیشه در آن قلاب هایی قرار دهید که خبرنگاران توجه خبرنگاران را به خود جلب کند.

منبع:  http://publicrelationssydney.com.au
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد