درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46006صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 دی 1399 - 13:33
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر: روابط‌عمومی ها کاهش دهنده شکاف بین جامعه و نهادهای اجرایی هستند
روابط‌عمومی،پیوند دهنده درون و برون دستگاه و نهاد و چشم و چراغ یک مجموعه است روابط‌عمومی باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا نشان دهد. بی توجهی به اهمیت روابط‌عمومی در بسیاری از سازمان ها، آن را مبدل به بخش تبلیغات کرده و در حد نصاب بنر و پارچه نوشته در مناسبتها تقلیل داده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای ادارات شهرستان کلیبر گفت: روابط‌عمومی به عنوان واسطه بین مردم و سازمان عمل می‌کند و نقش پل ارتباطی را دارد و به راحتی میتواند محیط های ناپایدار را به محیطی مطمئن و پایدار تبدیل نماید.
 
 مهدی زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی های ادارات شهرستان کلیبر گفت: روابط‌عمومی به عنوان واسطه بین مردم و سازمان عمل می‌کند و نقش پل ارتباطی را دارد و به راحتی میتواند محیطهای ناپایدار را به محیطی مطمئن و پایدار تبدیل نماید و این روابط‌عمومی است که کاهش دهنده شکاف بین جامعه و نهادهای اجرایی است.
 
 زارعی در ادامه گفت: روابط‌عمومی،پیوند دهنده درون و برون دستگاه و نهاد و چشم و چراغ یک مجموعه است روابط‌عمومی باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا نشان دهد. بی توجهی به اهمیت روابط‌عمومی در بسیاری از سازمان ها، آن را مبدل به بخش تبلیغات کرده و در حد نصاب بنر و پارچه نوشته در مناسبتها تقلیل داده است.
 
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت که پرتال و وب سایت اینترنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر بروزترین سایت اینترنتی در حوزه فرهنگ شهرستان است و در طول امسال به دلیل کرونا در این سایت بیش از10 مورد نمایشگاه مجازی عکس در موضوعات مختلف برگزار شده است و اکنون نیز نمایشگاه عکس به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت برپاست .
 
 وی از برگزاری 3 مورد مسابقه آنلاین در همین سایت خبر داد و گفت : از ابتدای امسال تاریخ مطبوعات و رسانه شهرستان کلیبر با کمک اهالی رسانه تدوین شده است و بر روی سایت ارشاد اسلامی کلیبر بارگذاری گردیده است و قابل ویرایش نیز می باشد
 
 زارعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : فضای مجازی همچون موجی است که می توان با آن همراه شد و برنامه های مختلفی داشت و در این شهرستان کانال های اجتماعی بسیاری در حوزه خبر و اطلاع رسانی فعالیت می نمایند که می توانند کمک بسیار موثری در توسعه همه جانبه شهرستان داشته باشند.
 
 وی در پایان بیان کرد : خبرنگاران شهرستان فاقد هرگونه منبع درآمد برای هزینه های خود بوده و ضرورت دارد که نهادهای شهرستان در برنامه های خود اندکی از اعتبارات همان برنامه را مختص اطلاع رسانی و تبلیغ نمایند که این هم کار خبرنگاران است.
 
 رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر همچنین در خصوص ساماندهی فعالیت های خبری در شهرستان گفت :‌ برای ساماندهی و ایجاد دفتر فعالیت برای خبرنگاران، باید در قالب انجمن اقدام و تشکلی تشکیل شود که برای این امر در پی تشکیل مجمع خبرنگاران قره داغ با مرکزیت کلیبر هستیم.
 
 گفتنی است که نشست مشورتی شورای هماهنگی روابط‌عمومی های ادارات در محل فرمانداری شهرستان کلیبر به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور کارشناسان و مسئولان روابط‌عمومی ادارات ، فعالان حوزه خبر ، معاون فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر برگزار شد و نقش روابط‌عمومی و فعالیتهای خبری در توسعه شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد