درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45991صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 20 دی 1399 - 05:56
بیانیه مدیریت
سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این بیانیه به این جهت تهیه می‌گردد تا از هرگونه رابطه منفی و دردسرساز پرهیز شود.


بیانیه مدیریت- بایدها


همه اطلاعات موجود را جمع آوری کنید. متنی را برای پاسخ گویی آماه کنید. سریع پاسخ ندهید و تنها درباره حقایق و واقعیت‌ها سخن بگویید.

 

سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.

 

خبرهای بدی هم که در مورد شما وجود دارد خودتان بگویید و اجازه ندهید دیگران این اخبار را از جای دیگری بشنوند. زیرا اگر رسانه‌ها به گزارش کردن خبرهای بد مربوط به شما اقدام کنند، اوضاع برای شما وخیم خواهد شد.

بیانیه مدیریت- نبایدها


هرگز در خبرهاتان نگویید «بدون شرح». از ارایه نظریه‌های شخصی پرهیز کنید. تنها به ارایه گزارش‌های تایید شده بپردازید. هرگز بدون مستندات گزارش نکنید و هرگز مخالف جریانات عمومی و واقعی گزارش ارایه ندهید.

 

مثلاً یک دفعه بگویید «اصلاً چنین بحرانی وجود ندارد». هرگز به سوالاتی که درباره شایعات از شما می‌پرسند پاسخ ندهید- بلکه به خبرنگار بگویید بنا به تصمیماتی که دارید ترجیح می‌دهید تا به سوالات مربوط به شایعات پاسخ نگویید.

 

هرگز از جملات منفی و دردسرساز استفاده نکنید. حتی ممکن است شما را در شرایطی قرار دهند که ناگزیر به انجام چنین کاری شوید. از اصطلاحاتی که میان کارکنان صنایع متداول است استفاده نکنید.

 

در رابطه با وضعیت زخمی‌های حوادث هیچ گونه اطلاعاتی ارایه ندهید. این گونه اطلاعات باید از طریق پلیس و یا پزشکان رسمی به آگاهی عموم برسند.
 

منبع: فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، 1398، شماره52

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد