درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 21:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45991صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 20 دی 1399 - 09:50
بیانیه مدیریت
سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این بیانیه به این جهت تهیه می‌گردد تا از هرگونه رابطه منفی و دردسرساز پرهیز شود.


بیانیه مدیریت- بایدها


همه اطلاعات موجود را جمع آوری کنید. متنی را برای پاسخ گویی آماه کنید. سریع پاسخ ندهید و تنها درباره حقایق و واقعیت‌ها سخن بگویید.

 

سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.

 

خبرهای بدی هم که در مورد شما وجود دارد خودتان بگویید و اجازه ندهید دیگران این اخبار را از جای دیگری بشنوند. زیرا اگر رسانه‌ها به گزارش کردن خبرهای بد مربوط به شما اقدام کنند، اوضاع برای شما وخیم خواهد شد.

بیانیه مدیریت- نبایدها


هرگز در خبرهاتان نگویید «بدون شرح». از ارایه نظریه‌های شخصی پرهیز کنید. تنها به ارایه گزارش‌های تایید شده بپردازید. هرگز بدون مستندات گزارش نکنید و هرگز مخالف جریانات عمومی و واقعی گزارش ارایه ندهید.

 

مثلاً یک دفعه بگویید «اصلاً چنین بحرانی وجود ندارد». هرگز به سوالاتی که درباره شایعات از شما می‌پرسند پاسخ ندهید- بلکه به خبرنگار بگویید بنا به تصمیماتی که دارید ترجیح می‌دهید تا به سوالات مربوط به شایعات پاسخ نگویید.

 

هرگز از جملات منفی و دردسرساز استفاده نکنید. حتی ممکن است شما را در شرایطی قرار دهند که ناگزیر به انجام چنین کاری شوید. از اصطلاحاتی که میان کارکنان صنایع متداول است استفاده نکنید.

 

در رابطه با وضعیت زخمی‌های حوادث هیچ گونه اطلاعاتی ارایه ندهید. این گونه اطلاعات باید از طریق پلیس و یا پزشکان رسمی به آگاهی عموم برسند.
 

منبع: فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، 1398، شماره52

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد