درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45991صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 20 دی 1399 - 09:50
بیانیه مدیریت
سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این بیانیه به این جهت تهیه می‌گردد تا از هرگونه رابطه منفی و دردسرساز پرهیز شود.


بیانیه مدیریت- بایدها


همه اطلاعات موجود را جمع آوری کنید. متنی را برای پاسخ گویی آماه کنید. سریع پاسخ ندهید و تنها درباره حقایق و واقعیت‌ها سخن بگویید.

 

سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.

 

خبرهای بدی هم که در مورد شما وجود دارد خودتان بگویید و اجازه ندهید دیگران این اخبار را از جای دیگری بشنوند. زیرا اگر رسانه‌ها به گزارش کردن خبرهای بد مربوط به شما اقدام کنند، اوضاع برای شما وخیم خواهد شد.

بیانیه مدیریت- نبایدها


هرگز در خبرهاتان نگویید «بدون شرح». از ارایه نظریه‌های شخصی پرهیز کنید. تنها به ارایه گزارش‌های تایید شده بپردازید. هرگز بدون مستندات گزارش نکنید و هرگز مخالف جریانات عمومی و واقعی گزارش ارایه ندهید.

 

مثلاً یک دفعه بگویید «اصلاً چنین بحرانی وجود ندارد». هرگز به سوالاتی که درباره شایعات از شما می‌پرسند پاسخ ندهید- بلکه به خبرنگار بگویید بنا به تصمیماتی که دارید ترجیح می‌دهید تا به سوالات مربوط به شایعات پاسخ نگویید.

 

هرگز از جملات منفی و دردسرساز استفاده نکنید. حتی ممکن است شما را در شرایطی قرار دهند که ناگزیر به انجام چنین کاری شوید. از اصطلاحاتی که میان کارکنان صنایع متداول است استفاده نکنید.

 

در رابطه با وضعیت زخمی‌های حوادث هیچ گونه اطلاعاتی ارایه ندهید. این گونه اطلاعات باید از طریق پلیس و یا پزشکان رسمی به آگاهی عموم برسند.
 

منبع: فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، 1398، شماره52

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد