درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4596صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 10:03
اطلاع‌رسانی مهم‌ترین وظیفه روابط‌ عمومی‌هاست
  

شارا- فرماندار رفسنجان گفت: در صورتی که روابط عمومی‌ها فعال باشند، تأثیر زیادی در روند پیشرفت و موفقیت ادارات و سازمان‌ها دارند.
 
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی امشب در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان با تأکید بر برگزاری نشست‌های ویژه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: اگر روابط عمومی‌ها فعال باشند، تأثیر زیادی در روند پیشرفت و موفقیت ادارات و سازمان‌ها دارند.
 
 وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با بیان رضایت‌ها و نارضایتی‌ها، نقاط ضعف و قوت اداره و سازمان را نشان می‌دهند و در نتیجه مدیران را به سمت رفع و تقویت آن نقطه می‌کشانند.
 
 پورمحمدی با بیان اینکه هر چه روابط عمومی قوی‌تر باشد به نفع تشکیلات و سازمان است، بیان داشت: یکی از هنرهای روابط عمومی‌ها برقراری ارتباط مدیر با سایر کارمندان است به طوریکه به راحتی بتوانند مشکلات موجود را مطرح و در این راستا نحوه برخورد و شیوه برقراری ارتباط و رفتار مهم است.
 
 حمیدرضا ایرانمنش، مشاور فرماندار رفسنجان نیز اطلاع‌رسانی را مهم‌ترین وظیفه روابط‌ عمومی‌ها دانست و بیان کرد: یکی دیگر از نقش‌های روابط عمومی ترغیب مشتریان درونی و بیرونی سازمان است.
 
 وی افزود: روابط عمومی‌ها ، سازمان‌ را به سمت حرکت رو به جلو پیش می‌برند و در واقع این واحد، مشاور همه است.
 
 ایرانمنش با تأکید بر داشتن زیرساخت‌های درست روابط عمومی بیان داشت: کسی که قرار است، منبع اطلاع باشد، باید اقتدار داشته باشد و اگر واحدهای روابط عمومی تقویت شوند رشد چند برابری داریم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد