درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45921صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 13 دی 1399 - 08:49
فناوری در 2021: پیشرفت در خرده‌فروشی
روند خرید برای مشتریان سریعتر خواهد شد، چرا که می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را بردارند و فروشگاه را ترک کنند. ترکیبی هوشمند از دوربین‌ها و هوش مصنوعی اقلامی را که برداشته‌اند رصد می‌کند و هنگام خروج برایشان صورت‌حساب صادر می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سال ۲۰۲۰ برای خرده‌فروشان نیز فاجعه‌بار بود. گیر افتادن مردم در خانه‌هایشان به خاطر قرنطینه و فرمان خانه‌نشینی باعث شد که گرایش عمومی به خرید اینترنتی به مراتب بیشتر از گذشته شود.


فروشگاه‌هایی که از این مهلکه جان سالم به در ببرند شاید در سال ۲۰۲۱ با فناوری جدیدی روبه‌رو شوند.


طبق گزارش‌ها، آمازون زنجیره فروشگاه‌های موسوم "Amazon Go" خود را گسترده‌تر خواهد کرد - فروشگاه‌هایی که صندوق ندارند.


روند خرید برای مشتریان سریعتر خواهد شد، چرا که می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را بردارند و فروشگاه را ترک کنند. ترکیبی هوشمند از دوربین‌ها و هوش مصنوعی اقلامی را که برداشته‌اند رصد می‌کند و هنگام خروج برایشان صورت‌حساب صادر می‌کند.


تا به حال ۲۰ فروشگاه‌ در آمریکا افتتاح شده‌اند و انتظار می‌رود که این شرکت در سال ۲۰۲۱ نخستین فروشگاه خود را نیز در بریتانیا افتتاح کند، اما این مساله هنوز از جانب این غول اینترنتی اعلام رسمی نشده است.


استفاده نکردن از صندوق برای صدور صورت‌حساب و عدم نیاز به کارمند برای به کار انداختن‌شان باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد، اما کاهش تماس با سطوح نیز می‌تواند یکی از نکات جذاب این شکل فروشگاه‌ها در دوران پساکووید باشد.


مکس هموند، مدیر و تحلیلگر ارشد در شرکت پژوهشی گارتنر، می‌گوید فروشگاه‌های زنجیره‌ای بریتانیا قطعا واکنش مشتریان به این فناوری را زیر نظر خواهند گرفت و به استفاده از آن فکر خواهند کرد.


او می‌گوید "آیا چیزی که مشتری تجربه می‌کند توجیه‌کننده هزینه این فناوری خواهد بود؟ در این لحظه و با وجود این که این فناوری دارد قابلیت خود را نشان می‌دهد، فکر می‌کنم یافتن بهانه مالی مناسب برای اعمال چنین تغییر برای آن‌ها دشوار خواهد بود."

 

گزارش بیشتر از بی سی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد