درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4576صفحه نخست » سه شنبه، 22 مرداد 1392 - 09:15
رسانه‌ی ملی منت‌گذار!
مثلا با افتخار اعلام می‌کنند، ما حق پخش مسابقات جام‌ جهانی برزیل را خریده‌ایم! طوری می‌گویند ما خریده‌ایم، انگار مثلا تأمین اجتماعی هم می‌توانسته بخرد، ولی صداوسیما گوی رقابت را از همه ربوده است.
  

به گزارش شارا به نقل از فرهنگ نیوز ، دوستان و مدیران تلویزیونی گاهی طوری بر سر ملت و مخاطب منت می‌گذارند که آدم همین‌طور می‌ماند چه بگوید! دیروز در بخش خبری، شبکه‌ی یک تلویزیون مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای مردمی را پخش کرد که از آن‌ها می‌پرسید نظرتان درباره‌ی پخش تلویزیونی جلسه‌های رأی اعتماد مجلس چیست؟ مردم هم مثل بقیه‌ی نظرخواهی سیما همه صددرصد از عملکرد تلویزیون راضی بودند و حرف‌های خیلی خوبی می‌زدند و همه‌اش تعریف و تمجید می‌کردند و آن‌قدر از عملکرد خوب صداوسیما گفتند که یکی از مردم در پاسخ گزارشگر گفت: پخش جلسه‌های رأی اعتماد از رسانه‌ی ملی نشانه‌ی مردم‌سالاری دینی است!

از دیروز تا حالا خیلی فکر کردم که چقدر خوب است که تلویزیون دارد این جلسه‌ها را پخش می‌کند و اگر پخش نمی‌کرد، مردم‌سالاری دینی زیر سؤال می‌رفت، چون پخش جلسات از رادیو نشانه‌ی مردم‌سالاری دینی نیست و کشورهایی که جلسه‌های مجلس و پارلمان را پخش نمی‌کنند، همه دیکتاتوری هستند و اصلا حماسه‌ی سیاسی حالا ایجاد شده است که شبکه‌ی خبر دارد جلسه‌ها را پخش می‌کند!

اصولا سال‌هاست تلویزیون همین‌طور کار می‌کند، کار و وظیفه‌اش را که ذاتی رسانه هم هست، انجام می‌دهد، بعد طوری وانمود می‌کند که انگار به ملت لطف کرده است. مثلا باافتخار اعلام می‌کنند که ما حق پخش مسابقات جام‌ جهانی برزیل را خریده‌ایم! طوری می‌گویند ما خریده‌ایم، انگار مثلا تأمین اجتماعی هم می‌توانسته بخرد، ولی صداوسیما گوی رقابت را از همه ربوده است.

درباره‌ی جلسه‌های مجلس هم همین‌طور. معلوم است که تلویزیون باید جلسه‌ها را پخش کند. اگر تا به حال پخش نکرده، خلاف کرده است! اصلا همین ایسنای خودمان، مثل این است ایسنا برود از مردم بپرسد نظرتان درباره‌ی خبررسانی ایسنا از جلسه‌های رأی اعتماد چیست! بعد یکی پاسخ بدهد نشانه‌ی آزادی و دموکراسی در ایران است و این خبررسانی‌ها نشان می‌دهند که ما چقدر خوبیم و از ایسنا هم ممنونیم! انگار یک خبرگزاری می‌تواند مثلا جلسه‌های مجلس را پوشش ندهد! یا مثلا تاکسی‌رانی از مردم بپرسد نظرتان درباره‌ی وجود تاکسی‌ها چیست؟ بعد کسی بگوید وجود تاکسی در کشور ما نشانه‌ای از بهشت است و ما از دولت ممنونیم که می‌گذارد ما سوار تاکسی بشویم. یا فرداروز روابط عمومی وزارت بهداشت از مردم بپرسد، وجود آب سالم نوشیدنی در کشور نشانه‌ی چیست؟ و کسی بگوید، نشانه‌ی جهش علمی!

بگذارید یک منت‌گذاری دیگر را برای‌تان مثال بزنم، آقای شمقدری گفته‌اند: «در ارسال آثار به جشنواره‌های خارجی سعی کردیم آثار مناسب و آبرومندی باشند‌ که اوج این اتفاقات جایزه‌ی اسکار بود که در دوره‌ی ما گرفته شد.» عجبا، حیرتا! واقعا ممنونیم آثار «آبرومند» را به جشنواره‌های خارجی فرستاده‌اید!

باز هم بگویم؟

باقی بقای‌تان!

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد