درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 06:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45710صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 22 آذر 1399 - 23:29
نقش روابط‌عمومی در مبارزه با بیماری و ارتقاء تندرستی
روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تغییرات جوی و بیماری ها مشکلاتی هستند که تمام دنیا با آنها دست به گریبان هستند و تنها به مدیریت خدمات درمانی مربوط نمی شوند. خدمات درمانی در مقابل تغییرات جوی، چالش های درمانی و آمار روزافزون مربوط به شیوع بیماری های واگیردار از جمله بحران آنفولانزای مرغی، چه می تواند انجام دهد؟ توجه داشته باشید که حمایت از اقداماتی که برای تغییرات جوی صورت می گیرد، مستلزم این است که همه افراد را نسبت به بزرگ بودن این مشکل و قابل حل بودن آن آگاه کند.

 

روابط‌عمومی باید در این مرحله وارد عمل شود تا اخبار مربوط به سلامتی را به اطلاع عموم برساند و افراد را به زندگی سالم تشویق کنند. وظیفه حرفه پزشکی نجات جان افراد است اما نه فقط بوسیله آخرین راه چاره بلکه با پیشگیری از ابتلا به بیماری.

 

به همین ترتیب، باید از تخصص روابط‌عمومی برای طراحی برنامه های مؤثر تشویق به زندگی سالم استفاده کرد تا از خطرات بزرگی که زندگی انسانها را تهدید می کند جلوگیری کند، میزان درک افراد از سلامتی را افزایش دهد، و با ارتقاء سطح تندرستی عموم به عنوان یک معیار پیشگیری کننده ضروری، از بروز بحران جلوگیری کند.


گرچه اطلاعات کمی درباره فعالیت های ارزشمند روابط‌عمومی و تأثیرات آنها بر سلامت عمومی افراد در دست است، روش های روابط‌عمومی ثابت کرده‌اند که کمک بسیاری در برنامه ریزی، توسعه و اجرای برنامه هایی که به نفع عموم هستند، دارند.

 

روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
 

 

نویسنده: دکتر جمیله احمد
مؤسسه: دانشگاه سینز مالزی USM

منبع: کتاب مجموعه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد