درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45710صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 22 آذر 1399 - 23:29
نقش روابط‌عمومی در مبارزه با بیماری و ارتقاء تندرستی
روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تغییرات جوی و بیماری ها مشکلاتی هستند که تمام دنیا با آنها دست به گریبان هستند و تنها به مدیریت خدمات درمانی مربوط نمی شوند. خدمات درمانی در مقابل تغییرات جوی، چالش های درمانی و آمار روزافزون مربوط به شیوع بیماری های واگیردار از جمله بحران آنفولانزای مرغی، چه می تواند انجام دهد؟ توجه داشته باشید که حمایت از اقداماتی که برای تغییرات جوی صورت می گیرد، مستلزم این است که همه افراد را نسبت به بزرگ بودن این مشکل و قابل حل بودن آن آگاه کند.

 

روابط‌عمومی باید در این مرحله وارد عمل شود تا اخبار مربوط به سلامتی را به اطلاع عموم برساند و افراد را به زندگی سالم تشویق کنند. وظیفه حرفه پزشکی نجات جان افراد است اما نه فقط بوسیله آخرین راه چاره بلکه با پیشگیری از ابتلا به بیماری.

 

به همین ترتیب، باید از تخصص روابط‌عمومی برای طراحی برنامه های مؤثر تشویق به زندگی سالم استفاده کرد تا از خطرات بزرگی که زندگی انسانها را تهدید می کند جلوگیری کند، میزان درک افراد از سلامتی را افزایش دهد، و با ارتقاء سطح تندرستی عموم به عنوان یک معیار پیشگیری کننده ضروری، از بروز بحران جلوگیری کند.


گرچه اطلاعات کمی درباره فعالیت های ارزشمند روابط‌عمومی و تأثیرات آنها بر سلامت عمومی افراد در دست است، روش های روابط‌عمومی ثابت کرده‌اند که کمک بسیاری در برنامه ریزی، توسعه و اجرای برنامه هایی که به نفع عموم هستند، دارند.

 

روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
 

 

نویسنده: دکتر جمیله احمد
مؤسسه: دانشگاه سینز مالزی USM

منبع: کتاب مجموعه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد