درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45535صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 6 آذر 1399 - 11:41
کانال‌های ارتباطی نقش مهمی دارند
نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
داستان سرایی برند در سه ماه گذشته از نظر اهمیت و حجم به طرز چشمگیری افزایش یافته است، که احتمالاً ناشی از فوریت های ارتباطی در همه‌گیری و بحران های مرتبط با آن در سال 2020 است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| داستان سرایی برند در سه ماه گذشته از نظر اهمیت و حجم به طرز چشمگیری افزایش یافته است، که احتمالاً ناشی از فوریت های ارتباطی در همه‌گیری و بحران های مرتبط با آن در سال 2020 است.


به گزارش سرویس بین الملل شارا، در نظر سنجی جدید راگان بیش از 62٪ از پاسخ دهندگان بیان داشتند که اهمیت داستان سرایی برای آنها افزایش یافته است، در حالی که کمتر از 30٪ گفته اند که تغییری نکرده است و فقط 6.8٪ از پاسخ دهندگان گفتند که اهمیت آن کاهش یافته است.


سرعت ارسال پیام نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. تقریباً 76٪ از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که ارتباطات پیرامون ارزش و مأموریت برندشان در ماه های اخیر افزایش یافته است.


این یافته ها بخشی از نظرسنجی سالانه راگان در مورد داستان سرایی برند است، که اخیراً انجام شده است و سعی در درک اولویت های ارتباطی در پیام رسانی برند و کانال هایی است که مورد استقبال واقع می شوند.


این نظرسنجی و یک رویداد دیگر با حمایت مالی 3BL Media و News Direct انجام شد.


مشخصات پاسخ دهندگان


از میان پاسخ دهندگان، بیش از 58٪ مسئولیت ارتباطات داخلی و خارجی را دارند، بقیه در یکی از این دو تخصص دارند. تقریباً 40٪ آنها در شرکتهای انتفاعی کار می کنند، در حالیکه حدود 25٪ آنها در سازمانها و انجمنهای غیرانتفاعی کار می کنند.

 

 پاسخ دهندگان نیز از آژانس ها، دولتی ها و متخصصان مستقل بودند.


بیشتر پاسخ دهندگان - بیش از 40٪ - از شرکت های بزرگ با 500 کارمند یا بیشتر در این نظرسنجی شرکت کردند. تقریباً 13٪ اظهار داشتند که بیش از 10،000 کارمند دارند. کمتر از 36٪ از پاسخ دهندگان از شرکت هایی هستند که کمتر از 100 کارمند دارند. مابقی - 23.3٪ - در شرکتهایی با 100 تا 500 کارمند کار می کنند.


مباحث شامل ارزشهای برند، محصولات و تنوع، برابری و شمول است


پاسخ دهندگان نظرسنجی نشان دادند، افزایش حجم ارتباطات برند روی موضوعات مختلفی متمرکز است. متداولترین موضوع "چگونگی کمک به جامعه خود" بود، 60.1٪ از پاسخ دهندگان گفتند این موضوعی است که تلاش خود را بر روی آن متمرکز کرده اند. موضوع متداول بعدی، مأموریت و ارزشهای برند بود، که 53.4٪ از پاسخ دهندگان به آن اشاره کردند، و پس از آنها محصولات و مشتریان، با 38.8٪، و تنوع، ارزش ویژه و شامل 36.8٪ اولویت بندی شدند.


ویدیو با اکثریت زیاد به عنوان ابزاری مهم برای برقراری ارتباط بود. از آنها خواسته شد تا میزان اهمیت ویدیو در مقیاس 1-5 را تعیین کنند، از این رو 5 مهمترین بود، کمی بیش از 90٪ پاسخ دهندگان 3، 4 یا 5 را انتخاب کردند.


رسانه های اجتماعی یک کانال مهم است


از نظر کانال پرکاربرد برای ارتباطات، رسانه‌های اجتماعی غالب هستند. کمتر از 80٪ پاسخ دهندگان می گویند بیشتر از این کانال استفاده می کنند. بعد از ایمیل با 4/50 درصد، وب سایت ها و روزنامه نگاری تجاری با 40/7 درصد، بازاریابی محتوا 33 درصد، ویدیو 31 درصد و روابط رسانه ای 2/24 درصد بود. با کمال تعجب، با توجه به هیاهوی اطراف آنها، پادکست ها تنها 5.8٪ از پاسخ دهندگان به عنوان کانالی که بیشترین استفاده را برای به اشتراک گذاشتن داستان برند دارند، ذکر شده اند.


در میان پلتفرم های رسانه های اجتماعی، فیس بوک (39.8٪) به عنوان موثرترین کانال اجتماعی ذکر شده است. پس از آن لینکداین با 33.9٪ و اینستاگرام با 18.4٪ از جمله رسانه های اجتماعی مورد استفاده شرکت کنندگان در این نظرسنجی بود. پس از آن، به توئیتر با 4.8٪ اشاره شد. اما هیچ یک از پاسخ دهندگان به Snapchat و TikTok اشاره ای نکردند.

نویسنده: Tony Silber

مترجم: فرزانه شاهویسی

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Oct. 30, 2020

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد