درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45525صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 6 آذر 1399 - 01:31
رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی
رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی، به دلیل حذف ارتباطات چهره به چهره و زبان بدن در فرایند ارتباطات، تفاوت های فرهنگی، جغرافیایی و زبانی، ممکن است با تعارضاتی مواجه شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آموزش سازمانی در پیوند با فناوری های جدید، از یک سو بر آموزش سازمانی در مورد فناوری های دیجیتال تمرکز دارد که به مدیریت سواد مجازی و مهارت های دیجیتال کارکنان در استفاده و کاربرد فناوری های دیجیتال می پردازد. از سوی دیگر متمرکز بر فناوری های دیجیتال است که برای پشتیبانی از آموزش سازمانی طراحی شده اند و به عنوان توانمندساز یادگیری سازمانی عمل می کنند (رابی و دیگران، 2000).


مدیریت آموزش و رفتار سازمانی در مدیریت یکپارچه روابط عمومی در چارچوب جهان بینی اسلامی، حول محورهای عقلانیت و خردگرایی، آگاهی بخشی، حقیقت‌جویی و حقیقت‌گرایی، ژرف‌اندیشی و تعمق اندیشه، پرسشگری، محیط‌شناسی، معرفت‌افزایی و فراگیری دانش، دانش‌اندوزی تخصصی، تعاملات میان‌رشته‌ای و درون‌رشته‌ای، استمداد علمی و تجربی، محتواشناسی، تجربه‌‌گرایی و تجربه‌اندوزی، مهارت‌افزایی اجتماعی و احترام‌مداری هنجاری تنظیم می شود.


رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی، به دلیل حذف ارتباطات چهره به چهره و زبان بدن در فرایند ارتباطات، تفاوت های فرهنگی، جغرافیایی و زبانی، ممکن است با تعارضاتی مواجه شود. در سطح درون سازمانی، ممکن است تیم های پژوهشی روابط عمومی ها به صورت مجازی فعالیت داشته باشند و بدون نیاز به حضور فیزیکی با یکدیگر تعامل داشته باشند و یا دیگر بخش های روابط‌عمومی به صورت الکترونیکی در ارتباط باشند. در چنین مواردی، مدیریت تعارض، تعامل و تبادل داده بخشی از استراتژی روابط عمومی هاست. تعارض به معنای «آگاهی افراد از تفاوت ها، عدم تطابق ها و اختلافاتشان در زمینه تمایلاتشان است» (پانتلی و سوکالینگام (2005).

 

تعارضی که عملکرد سازمان را متأثر کند و مانعی در جهت تحقق اهداف سازمان باشد، نیاز به مدیریت دارد. سه نوع تعارض روی عملکرد کار مجازی روابط عمومی ها اثرگذار هستند که شامل 1) تعارض رابطه ، 2) تعارض وظیفه و 3) تعارض فرایند است (ویکفیلد و دیگران، 2008). تعارض وظیفه و فرایند در ارتباط با وظایف کاری بوده و به تفاوت نگرش به وظایف شغلی اشاره دارند، اما تعارض رابطه ای متمرکز بر ارتباطات میان فردی اعضاء بوده و به احساس ناامیدی، عدم اعتماد یا تفاوت ارزشی و رفتاری افراد اشاره می کند (فورومو، 2009).
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد