درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 22:33   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45523صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آذر 1399 - 13:57
اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند
یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه هایی که شرکت های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشترکین است که این مهم برعهده روابط‌عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه هایی که شرکت های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشترکین است که این مهم برعهده روابط‌عمومی است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت در نشست با اعضای روابط عمومی این شرکت گفت: تاثیرگذاری وجود افراد متخصص و با انگیزه در روابط عمومی در زمان بحران ها خود را نشان می دهد و در بحران اخیر شیوع ویروس کرونا این مهم به خوبی در شرکت توزیع غرب مازندران نمایان شد و روابط عمومی شرکت با ارتباط موثر در فضای مجازی و اصحاب رسانه تلاش های ارزنده ای در مدیریت بحران ایجاد شده انجام داد.


وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات به صورت غیرحضوری، با سرعت بیشتری در دستورکار شرکت های توزیع قرار گرفت که روابط عمومی با اطلاع رسانی های گسترده و موثر فعالیت های انجام شده توسط همکاران فنی و اجرایی، در آگاهسازی مردم در بهره گیری از این خدمات نقش موثری داشته است.


فرح زاد ادامه داد: فضای مجازی بستری است که در اذهان عمومی نفوذ زیادی دارد و ظرفیت بسیار گسترده و مناسبی است برای ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشترکین که جزو اهداف سازمانی است که تلاش شده است از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده شود که کسب رتبه برتر در حوزه رسانه در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق موید این مطلب است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد