درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 11:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45512صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 3 آذر 1399 - 17:07
6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار
اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید. بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید.

بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:

اول از همه باید مثل یک خیاط که لباس را با توجه به اندازه‌های مشتری می‌دوزد، شما هم باید رزومه‌ای مناسب شغل موردنظر خود بنویسید. نوشتن یک رزومه کلی برای چند شغل مختلف اصلاً کار درستی نیست. رزومه شما باید متناسب با مهارت‌ها و مدارک مورد نیاز شغل نوشته شود.


نکته دوم محتوای رزومه است که اهمیت زیادی برای کارفرما دارد. پس به جای وقت گذاشتن روی قالب و دیزاین رزومه، روی محتوای آن کار کنید.

نکته سوم درباره نرم‌افزارهای اسکن رزومه است که برای هر شغل به دنبال کلمات کلیدی در رزومه هستند و امکان ندارد بتوانید آنها را شکست بدهید. کلمات کلیدی و عباراتی که این نرم‌افزار چک می‌کند، می‌تواند شامل کلمات مربوط به مهارت‌ها، شغل‌ها، فعالیت‌ها، صلاحیت‌ها، نرم‌افزار و ابزارها باشد.


نکته چهارم این است که رزومه شما باید شامل مواردی چون تاریخچه‌ای از کار (مهم‌ترین دستاوردهای کاری) و مهارت‌های عمومی چون ارتباطات و همکاری گروهی باشد.


نکته پنجم از توانایی‌های خود بنویسید و اینکه چطور می‌توانید یک نیروی باارزش برای آن شرکت باشید. (مثلاً با بالا بردن درآمد یا تولید).


نکته ششم اشاره به علایق و سرگرمی‌ها ضروری نیست مخصوصاً برای شرکت‌های سهامی که بهتر است اصلاً چیزی ننویسید، ولی برای یک شرکت استارتاپی بهتر است که به این نکات اشاره کنید.

منبع: خبرکانادا،
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد