درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45512صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 3 آذر 1399 - 13:13
6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار
اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید. بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید.

بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:

اول از همه باید مثل یک خیاط که لباس را با توجه به اندازه‌های مشتری می‌دوزد، شما هم باید رزومه‌ای مناسب شغل موردنظر خود بنویسید. نوشتن یک رزومه کلی برای چند شغل مختلف اصلاً کار درستی نیست. رزومه شما باید متناسب با مهارت‌ها و مدارک مورد نیاز شغل نوشته شود.


نکته دوم محتوای رزومه است که اهمیت زیادی برای کارفرما دارد. پس به جای وقت گذاشتن روی قالب و دیزاین رزومه، روی محتوای آن کار کنید.

نکته سوم درباره نرم‌افزارهای اسکن رزومه است که برای هر شغل به دنبال کلمات کلیدی در رزومه هستند و امکان ندارد بتوانید آنها را شکست بدهید. کلمات کلیدی و عباراتی که این نرم‌افزار چک می‌کند، می‌تواند شامل کلمات مربوط به مهارت‌ها، شغل‌ها، فعالیت‌ها، صلاحیت‌ها، نرم‌افزار و ابزارها باشد.


نکته چهارم این است که رزومه شما باید شامل مواردی چون تاریخچه‌ای از کار (مهم‌ترین دستاوردهای کاری) و مهارت‌های عمومی چون ارتباطات و همکاری گروهی باشد.


نکته پنجم از توانایی‌های خود بنویسید و اینکه چطور می‌توانید یک نیروی باارزش برای آن شرکت باشید. (مثلاً با بالا بردن درآمد یا تولید).


نکته ششم اشاره به علایق و سرگرمی‌ها ضروری نیست مخصوصاً برای شرکت‌های سهامی که بهتر است اصلاً چیزی ننویسید، ولی برای یک شرکت استارتاپی بهتر است که به این نکات اشاره کنید.

منبع: خبرکانادا،
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد