درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 23:03   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45512صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 3 آذر 1399 - 17:07
6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار
اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید. بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید.

بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:

اول از همه باید مثل یک خیاط که لباس را با توجه به اندازه‌های مشتری می‌دوزد، شما هم باید رزومه‌ای مناسب شغل موردنظر خود بنویسید. نوشتن یک رزومه کلی برای چند شغل مختلف اصلاً کار درستی نیست. رزومه شما باید متناسب با مهارت‌ها و مدارک مورد نیاز شغل نوشته شود.


نکته دوم محتوای رزومه است که اهمیت زیادی برای کارفرما دارد. پس به جای وقت گذاشتن روی قالب و دیزاین رزومه، روی محتوای آن کار کنید.

نکته سوم درباره نرم‌افزارهای اسکن رزومه است که برای هر شغل به دنبال کلمات کلیدی در رزومه هستند و امکان ندارد بتوانید آنها را شکست بدهید. کلمات کلیدی و عباراتی که این نرم‌افزار چک می‌کند، می‌تواند شامل کلمات مربوط به مهارت‌ها، شغل‌ها، فعالیت‌ها، صلاحیت‌ها، نرم‌افزار و ابزارها باشد.


نکته چهارم این است که رزومه شما باید شامل مواردی چون تاریخچه‌ای از کار (مهم‌ترین دستاوردهای کاری) و مهارت‌های عمومی چون ارتباطات و همکاری گروهی باشد.


نکته پنجم از توانایی‌های خود بنویسید و اینکه چطور می‌توانید یک نیروی باارزش برای آن شرکت باشید. (مثلاً با بالا بردن درآمد یا تولید).


نکته ششم اشاره به علایق و سرگرمی‌ها ضروری نیست مخصوصاً برای شرکت‌های سهامی که بهتر است اصلاً چیزی ننویسید، ولی برای یک شرکت استارتاپی بهتر است که به این نکات اشاره کنید.

منبع: خبرکانادا،
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد