درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45426صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 28 آبان 1399 - 01:25
آیین اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور امروز با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود، از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در ۱۴ محور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور فردا با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود، از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در ۱۴ محور خبر داد.

به گزارش شارا، "صدیقه ببران" در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در خصوص ویژگی دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: در این جشنواره تمامی مراحل از ارسال آثار تا ارزیابی داوران به ‌صورت الکترونیکی بوده است.


وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور ۲۸ آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: این جشنواره قرار بود در ماه‌های قبل برگزار شود، اما به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا برگزاری دومین جشنواره به تعویق افتاد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، با اشاره به اینکه آثار ارسالی برای این جشنواره نسبت به سال اول برگزاری، ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار مربوط به فعالیت‌های سال گذشته ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور، مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.


ببران ادامه داد: ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانه‌ای"، "ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه"، "مدیریت و برنامه‌ریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.


وی از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در این جشنواره خبر داد و افزود: ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه‌ای، پنج شرکت مدیریت تولید،‌ هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه‌ای به‌عنوان شرکت برگزیده انتخاب شده‌اند.


وی در ادامه در خصوص برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: وزارت نیرو به عنوان پیشران اصلی حرکت بخش‌های گوناگون کشور، از اقتصاد، کشاورزی و صنعت تا اسکان و آموزش و بهداشت، از سویی با حوزه‌های کلان و پایه‌ای کشور، از جمله صنایع راهبردی و امنیت سر و کار داشته و از دیگر سو با تک‌تک شهروندان در دورافتاده‌ترین و کوچکترین اجتماعات کشور در تعامل است.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو افزود: همین امر موجب شده کار در وزارت نیرو نه صرفاً اموری فنی در راستای تامین آب و برق، بلکه به همان اندازه و در مواردی به مراتب حساس‌تر و مهم‌تر، کنشی اجتماعی و فرهنگی بوده و ورود و توجه به حوزه فرهنگ در این وزارتخانه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.


ببران ادامه داد: از این رو، ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ها در ایجاد فضای گفتمان دوسویه بین سازمان و مردم، سرعت در شیوه کار، تغییر و اصلاح برخی روش‌ها و بهره‌بردن از روش‌های نوین از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد