درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 21:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45197صفحه نخست » دوشنبه، 12 آبان 1399 - 15:15
اولین همایش جهانی خلاقیت جمعی در بخش خصوصی
هدف اصلی همایش چهانی خلاقیت جمعی این است که به عنوان یک مرجع برای توانمندسازی خلاقیت اجتماعی و ایجاد همایش بین المللی برای حمایت از اقدامات برتر در حوزه خلاقیت جمعی مطرح شود. این همایش قرار است از ابزارهای پیشرفته و همکاری های موثر به هدف خود برسد و در راستای توانمندسازی صنایع بازار و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات اجتماعی فعالیت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این سمینار به عنوان یک منبر بین المللی برای تنظیم طرح های خلاقانه و ابزارهای مدرن و همکاری های موثر و ابزارهای توانمندکننده در صنایع بازار مطرح خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از الشرق الاوسط، همایش جهانی خلاقیت جمعی در بخش خصوصی که در ریاض برگزار می شود یکی از برنامه های سمینارهای بین المللی جاری در حاشیه نشست های جاری گروه ۲۰ به ریاست سعودی است. این سمینار با همکاری اداره کل صنایع کوچک و متوسط سعودی موسوم به منشآت برگزار می شود.

ایده تشکیل این نشست توسط شرکت سرمایه گذاری اجتماعی اثمار ارائه شد.

هدف اصلی همایش چهانی خلاقیت جمعی این است که به عنوان یک مرجع برای توانمندسازی خلاقیت اجتماعی و ایجاد همایش بین المللی برای حمایت از اقدامات برتر در حوزه خلاقیت جمعی مطرح شود. این همایش قرار است از ابزارهای پیشرفته و همکاری های موثر به هدف خود برسد و در راستای توانمندسازی صنایع بازار و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات اجتماعی فعالیت کند.

همایش جهانی خلاقیت جمعی به صورت مجازی در اول و دوم نوامبر برگزار می شود و در راستای ترویج فرهنگ خلاقیت جمعی در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی از موسسات بخش خصوصی و سوم گرفته تا پژوهشکده ها و مراکز آموزشی و بازرگانان تلاش می کند.

یکی از اهداف این همایش توانمند سازی نوآوران اجنماعی برای آشنایی با ابزارهای اجتماعی و سبک های نوین در این حوزه و اندیشه های خلاقانه است که در این راستا چندین جلسه بحث و گفتگو با مشارکت جمعی از کارشناسان متخصص و سخنرانان داخلی و بین المللی تشکیل می شود.

در این راستا، همایش جهانی خلاقیت جمعی بر اهمیت جمع کردن تجارب بخش خصوصی برای ایجاد راهکارهای خلاقانه پایدار در زمینه توسعه اجتماعی تاکید می کند و بدین ترتیب جوامع می توانند بیشتر روی نوآوری به خاطر آینده بهتر تمرکز کنند.

این اولین همایش خلاقیت جمعی در خاورمیانه و شمال آفریقا است که روی مساله فعال سازی خلاقیت جمعی در تمام بخش ها و معرفی نوآوران جهان و تجربه های موفق و فعال سازی همکاری های بین المللی در منطقه دست می گذارد.

همایش خلاقیت جمعی به عنوان یک منبر پویا در حوزه خلاقیت جمعی برای معرفی اقدامات نوآورانه و راهکارهای برتر و ایجاد فرصت برای همکاری در عرصه بومی و بین المللی مطرح می شود.

برنامه های آموزشی ویژه نوآوری اجتماعی و نقش سبک های تفکر سیستمی در بخش خصوصی از جمله موضوعات بحث و گفتگو در این همایش است.

مسائل جهان عرب و توانمند سازی جوانان و زنان و نقش اقتصاد اسلامی و معرفی تجربه های درخشان و نتایج علمی آزمایشگاه ها و آینده جوانان و زنان و اقتصاد اسلامی پس از کرونا و نقاط تلاقی فناوری و خلاقیت جمعی در این نشست مورد بررسی قرار می گیرند.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد