درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45197صفحه نخست » دوشنبه، 12 آبان 1399 - 15:15
اولین همایش جهانی خلاقیت جمعی در بخش خصوصی
هدف اصلی همایش چهانی خلاقیت جمعی این است که به عنوان یک مرجع برای توانمندسازی خلاقیت اجتماعی و ایجاد همایش بین المللی برای حمایت از اقدامات برتر در حوزه خلاقیت جمعی مطرح شود. این همایش قرار است از ابزارهای پیشرفته و همکاری های موثر به هدف خود برسد و در راستای توانمندسازی صنایع بازار و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات اجتماعی فعالیت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این سمینار به عنوان یک منبر بین المللی برای تنظیم طرح های خلاقانه و ابزارهای مدرن و همکاری های موثر و ابزارهای توانمندکننده در صنایع بازار مطرح خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از الشرق الاوسط، همایش جهانی خلاقیت جمعی در بخش خصوصی که در ریاض برگزار می شود یکی از برنامه های سمینارهای بین المللی جاری در حاشیه نشست های جاری گروه ۲۰ به ریاست سعودی است. این سمینار با همکاری اداره کل صنایع کوچک و متوسط سعودی موسوم به منشآت برگزار می شود.

ایده تشکیل این نشست توسط شرکت سرمایه گذاری اجتماعی اثمار ارائه شد.

هدف اصلی همایش چهانی خلاقیت جمعی این است که به عنوان یک مرجع برای توانمندسازی خلاقیت اجتماعی و ایجاد همایش بین المللی برای حمایت از اقدامات برتر در حوزه خلاقیت جمعی مطرح شود. این همایش قرار است از ابزارهای پیشرفته و همکاری های موثر به هدف خود برسد و در راستای توانمندسازی صنایع بازار و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات اجتماعی فعالیت کند.

همایش جهانی خلاقیت جمعی به صورت مجازی در اول و دوم نوامبر برگزار می شود و در راستای ترویج فرهنگ خلاقیت جمعی در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی از موسسات بخش خصوصی و سوم گرفته تا پژوهشکده ها و مراکز آموزشی و بازرگانان تلاش می کند.

یکی از اهداف این همایش توانمند سازی نوآوران اجنماعی برای آشنایی با ابزارهای اجتماعی و سبک های نوین در این حوزه و اندیشه های خلاقانه است که در این راستا چندین جلسه بحث و گفتگو با مشارکت جمعی از کارشناسان متخصص و سخنرانان داخلی و بین المللی تشکیل می شود.

در این راستا، همایش جهانی خلاقیت جمعی بر اهمیت جمع کردن تجارب بخش خصوصی برای ایجاد راهکارهای خلاقانه پایدار در زمینه توسعه اجتماعی تاکید می کند و بدین ترتیب جوامع می توانند بیشتر روی نوآوری به خاطر آینده بهتر تمرکز کنند.

این اولین همایش خلاقیت جمعی در خاورمیانه و شمال آفریقا است که روی مساله فعال سازی خلاقیت جمعی در تمام بخش ها و معرفی نوآوران جهان و تجربه های موفق و فعال سازی همکاری های بین المللی در منطقه دست می گذارد.

همایش خلاقیت جمعی به عنوان یک منبر پویا در حوزه خلاقیت جمعی برای معرفی اقدامات نوآورانه و راهکارهای برتر و ایجاد فرصت برای همکاری در عرصه بومی و بین المللی مطرح می شود.

برنامه های آموزشی ویژه نوآوری اجتماعی و نقش سبک های تفکر سیستمی در بخش خصوصی از جمله موضوعات بحث و گفتگو در این همایش است.

مسائل جهان عرب و توانمند سازی جوانان و زنان و نقش اقتصاد اسلامی و معرفی تجربه های درخشان و نتایج علمی آزمایشگاه ها و آینده جوانان و زنان و اقتصاد اسلامی پس از کرونا و نقاط تلاقی فناوری و خلاقیت جمعی در این نشست مورد بررسی قرار می گیرند.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد