درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45183صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 11 آبان 1399 - 15:57
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: ارتقاء جایگاه روابط‌عمومیها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست
اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به‌درستی هم نزد مردم و هم نزد مدیران دستگاه ها و نهادها ، تبیین کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان تاکید کرد: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها نزد مردم و مدیران، در گرو فعالیت اثربخش آنهاست.


به گزارش شارا، محمود قاسم نژاد عصر امروز در دیدار با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، با اشاره به جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها، بر ضرورت تلاش و اهتمام برای ارتقاء این جایگاه تأکید و اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی، نقش رهبری این حوزه را دارد و باید برندسازی کند.


وی ادامه داد: اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به‌درستی هم نزد مردم و هم نزد مدیران دستگاه ها و نهادها ، تبیین کنیم.


رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان افزود: فرمانداران را مکلف می کنیم برای هماهنگی با روابط عمومی ها ، نشست های متناظر با این جلسه را در شهرستان ها به صورت منظم برگزار کنند.


وی موضوع آموزش و ارتقاء سواد رسانه ای را مهم و جزو الزامات خواند و گفت: لازم است در این حوزه، انتقال دانش و تجربه اتفاق بیافتد و در این بخش می توان از مرکز آموزش مدیریت دولتی استان و نیز ظرفیت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره گرفت.


قاسم نژاد خاطرنشان کرد: تأکید داریم که رویکرد و نگرش مدیران در خصوص رسانه و روابط عمومی ، تغییر کند و تحقق این مهم؛ با نقش آفرینی مثبت و اثربخش روابط عمومی ها میسر می شود.


به گزارش ۸دی، در این جلسه هریک از اعضا هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز به بیان نظرات خود در خصوص اهمیت فعالیت های روابط عمومی و نقش آفرینی رسانه ای در حوزه تخصصی و نیز انعکاس خدمات و دستآوردهای دولت پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد