درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 07:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45120صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 6 آبان 1399 - 15:09
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است و مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف همچون تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (۱۴۲۰) با بیان این که مقدمات توسعه این مرکز از منظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است و مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف همچون تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز ۱۴۲۰ برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته و مطالبات مخاطبان در تماس با این مرکز با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم‌های این سازمان شود.

وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار می‌رود که تحولی اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش پنج برابری تماس‌های روزانه روبرو شده و چهار هزار تماس روزانه با این مرکز به ۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت و براین اساس توان پاسخگویی‌ سازمان نیز باید ارتقا یابد.

وی با بیان این که شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر و مستقیما با بیمه‌شدگان گفت وگو می‌شود، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان در این مرکز حضور می‌یابند و در جریان مسایل مخاطبان قرار می‌گیرند.

سالاری همچنین با تاکید بر این مهم که از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و دریافت نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای متعددی بهره گرفته تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی هم فراهم باشد.

در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه‌‎های مختلف نظرات خود در خصوص پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی را نیز عنوان کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد