درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:29   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45032صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 1 آبان 1399 - 00:35
توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
خوشبختانه بانک کشاورزی به دلیل عملکرد درخشان و مشارکت موثر خود در تولید و اشتغالزایی، حرف برای گفتن بسیار دارد و روابط عمومی بایستی با انعکاس این اخبار، امید و انگیزه را در جامعه گسترش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک کشاورزی صبح امروز در نشست با کارکنان اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل، ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات این حوزه، نقش بانک کشاورزی درحمایت از تولید را تبیین کرد و توصیه ها و پیشنهاداتی را برای بهبود عملکرد روابط‌عمومی ارائه داد.


به گزارش شارا، روح اله خدارحمی در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه بانک کشاورزی به دلیل عملکرد درخشان و مشارکت موثر خود در تولید و اشتغالزایی، حرف برای گفتن بسیار دارد و روابط عمومی بایستی با انعکاس این اخبار، امید و انگیزه را در جامعه گسترش دهد.


وی توضیح داد: بانک کشاورزی در سال جاری با وجود وضعیت نامساعد اقتصادی ،تحریم‌ها و در شرایطی که مشتریان ما بدترین شرایط اقتصادی بازار را تجربه می‌کنند، عملکرد درخشان و منحصر به فردی داشته که تاکنون نظیر نداشته است؛ از آن جمله می توان به نداشتن اضافه برداشت از بانک مرکزی، تحقق ۹۲ درصد اهداف سال جاری، بالاترین سطح حمایت مالی از بخش کشاورزی، واریز وجوه خرید تضمینی گندم زودتر از سال های گذشته، واریز غرامت بیمه شدگان بخش کشاورزی بدون تاخیر و کاهش ۴ درصدی مطالبات غیرجاری اشاره کرد.


خدارحمی همچنین از کارکنان روابط عمومی خواست موضوعاتی چون جایگزینی بهینه ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی مدرن و دیجیتال، استفاده از شیوه های تبلیغ خلاقانه تر و کم هزینه تر، جریان سازی فکری، دیدگاه متعهدانه و مسئولانه نسبت به مشکلات جامعه، نوآوری در پوشش اخبار خدمات و عملکرد بانک و ایجاد تحرک کاری در این حوزه را در دستور کار قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد