درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 18:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45032صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 30 مهر 1399 - 23:59
توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
خوشبختانه بانک کشاورزی به دلیل عملکرد درخشان و مشارکت موثر خود در تولید و اشتغالزایی، حرف برای گفتن بسیار دارد و روابط عمومی بایستی با انعکاس این اخبار، امید و انگیزه را در جامعه گسترش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک کشاورزی صبح امروز در نشست با کارکنان اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل، ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات این حوزه، نقش بانک کشاورزی درحمایت از تولید را تبیین کرد و توصیه ها و پیشنهاداتی را برای بهبود عملکرد روابط‌عمومی ارائه داد.


به گزارش شارا، روح اله خدارحمی در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه بانک کشاورزی به دلیل عملکرد درخشان و مشارکت موثر خود در تولید و اشتغالزایی، حرف برای گفتن بسیار دارد و روابط عمومی بایستی با انعکاس این اخبار، امید و انگیزه را در جامعه گسترش دهد.


وی توضیح داد: بانک کشاورزی در سال جاری با وجود وضعیت نامساعد اقتصادی ،تحریم‌ها و در شرایطی که مشتریان ما بدترین شرایط اقتصادی بازار را تجربه می‌کنند، عملکرد درخشان و منحصر به فردی داشته که تاکنون نظیر نداشته است؛ از آن جمله می توان به نداشتن اضافه برداشت از بانک مرکزی، تحقق ۹۲ درصد اهداف سال جاری، بالاترین سطح حمایت مالی از بخش کشاورزی، واریز وجوه خرید تضمینی گندم زودتر از سال های گذشته، واریز غرامت بیمه شدگان بخش کشاورزی بدون تاخیر و کاهش ۴ درصدی مطالبات غیرجاری اشاره کرد.


خدارحمی همچنین از کارکنان روابط عمومی خواست موضوعاتی چون جایگزینی بهینه ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی مدرن و دیجیتال، استفاده از شیوه های تبلیغ خلاقانه تر و کم هزینه تر، جریان سازی فکری، دیدگاه متعهدانه و مسئولانه نسبت به مشکلات جامعه، نوآوری در پوشش اخبار خدمات و عملکرد بانک و ایجاد تحرک کاری در این حوزه را در دستور کار قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد