درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 12:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45006صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 30 مهر 1399 - 11:04
گزارش نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: علی رغم اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی هستند اما متاسفانه وضعیت اطلاع رسانی در استان مناسب نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای روابط‌عمومیهای استان در محل سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: متاسفانه وضعیت اطلاع رسانی در استان مناسب نیست

 


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: علی رغم اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی هستند اما متاسفانه وضعیت اطلاع رسانی در استان مناسب نیست.

بهروز اکرمی در نشست شورای روابط عمومی های استان در محل سالن غدیر استانداری مرکزی اظهار داشت: وظایف روابط عمومی ها اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است از این رو نباید محدودیت اعتبارات مانعی برای انجام این مهم باشد.

 

وی تاکید کرد:‌ روابط عمومی ها مکلفند با بهره گیری از توان و تجارب خود محدودیت ها را پوشش دهند و سال پایانی دولت اخبار را متفاوت تر از سالهای گذشته منعکس کنند.

وی با اشاره به محورهای اصلی آیین نامه ابلاغی سال ۹۲ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شورای اطلاع رسانی استانها گفت : امروزه از سوی رسانه های مکتوب و مجازی در ارتباط با عملکرد دستگاه های اجرایی استان شبهاتی ایجاد می شود که وظیفه روابط عمومی ها ایجاب می کند نسبت به این شبهات پاسخگو باشند و اقدامات و دستاوردهای مثبت و تاثیرگذار دستگاه مربوطه به صورت ماهانه برجسته و به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

اکرمی ضمن تاکید بر اینکه نباید اخبار منفی استرس زا و ناامید کننده را منعکس کرد افزود: نمی توان منکر مشکلات اقتصادی در کشور بود اما منصفانه نیست که بگوئیم هیچ اقدام مثبتی نیز در کشور انجام نشده است، باید اذعان داشت که طی یک و نیم سال اخیر ، کشور اقتصاد بدون نفت را تجربه می کند و امکان وجود دارد که عامه مردم از این مبحث مهم آگاهی لازم را نداشته باشند که شورای اطلاع رسانی روابط عمومی ها موظفند این اخبار را منعکس کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ضمن ابراز گلایه مندی از برخی روابط عمومی های استان گفت: جای سوال است که چرا تنها اخبار منفی در استان منعکس می شود و این در حالی است که اقدامات مثبتی نیز از سوی دستگاه های اجرایی استان صورت می گیرد و به آگاهی عامه مردم رسانده نمی شود .

اکرمی پایه و اساس جمهوری اسلامی را جلب رضایت عمومی مردم و افکار عمومی عنوان کرد و گفت: نباید نسبت به افکار عمومی بی تفاوت بود و از این رو یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها ، اقناع افکار عمومی است و در شرایط اقتصادی کنونی کشور باید به گونه ای رفتار کرد که انسجام، همدلی و همراهی مردم حفظ و منافع ملی کشور نیز تامین شود.

وی تصریح کرد: عملکرد روابط عمومی های استان مناسب نیست از این رو می طلبد نسبت به برگزاری نشست های آموزشی این جامعه هدف به صورت ماهانه اقدام شود چرا که مقوله آموزش امری مستمر، دائمی و همیشگی است و جهت دهی به افکار عمومی و واقع بینی نسبت به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور از سوی روابط عمومی ها امری الزامی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید با خواسته های جامعه هدف خود آشنایی کافی داشته باشند گفت: چنانچه دستگاه های اجرایی استان نسبت به مسائل و مشکلات جامعه هدف خود آگاهی لازم را داشته باشند می توانند در راستای امید بخشی و افزایش مندی آنان گام های موثری بردارند.

اکرمی تحریم های دشمن را مشکل اصلی کنونی کشور دانست و افزود: تضاد اصلی ما با آمریکاست نباید تضاد اصلی را کمرنگ کنیم چرا که جابجایی تضاد ها، مشکلات ملت بزرگ ایران را افزایش می دهد.

وی اظهار داشت: تیم های رسانه ای دشمن در جای جای دنیا، میلیاردها تومان هزینه می کنند تا برای ناامید کردن مردم ایران ، خوراک تهیه کنند و رسالت روابط عمومی ها و رسانه ها این است که به واسطه انعکاس اخبار مثبت ،با این اقدامات مقابله جدی کنند و نقشه دشمنان اسلام را برآب کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مسئولین خدمتگزاران مردم هستند و باید حق الناس را رعایت کنند و از این رو یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها ایجاد پل ارتباطی میان مدیر دستگاه های اجرایی با جامعه هدف دستگاه مربوطه است تا در این شرایط کرونایی ارتباط ها قطع نشود.

اکرمی تاکید کرد: باید آیین نامه اجرایی مربوطه طی دو روز آتی به تمام دستگاه های اجرایی استان ابلاغ و روابط عمومی ها نیز نسبت به تبیین و روشنگری عملکرد دستگاه ذیربط اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.



سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی: روابط عمومی ها باید پاسخگوی شبهات دستگاه های اجرایی ذیربط خود باشند

 



سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی ها ، بازوان پرتوان و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان در دستگاه های اجرایی هستند از این رو نقش برجسته و تاثیر گذاری در ایجاد وحدت و امیدبخشی جامعه ایفا می کنند.

فائزه عقیلی در نشست ابلاغ آیین نامه روشنگری رسانه ای در محل سالن غدیر استانداری مرکزی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت روز اراک بیان داشت: روابط عمومی ها باید پاسخگوی شبهات دستگاه های اجرایی ذیربط خود باشند و اطلاع رسانی لازم را نسبت به اقدامات و دستاورد ‌و عملکرد مجموعه دولت و نظام داشته باشند.

وی تاکید کرد: ماحصل وحدت، همدلی و امید بخشی به جامعه، تبیین مشکلات، اقناع افکار عمومی و تقویت اعتماد عمومی مردم است که این مهم از وظایف اصلی روابط عمومی ها است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی اظهار داشت: روابط عمومی ها در راستای پوشش رسانه ای و بسترسازی لازم برای افزایش امید در جامعه ، برنامه ریزی منسجم داشته باشند تا در سال پایانی دولت تدبیر و امید گام های موثرتری در این خصوص بردارند.

عقیلی با اشاره به اهداف آیین نامه ابلاغی روشنگری رسانه ای نیز گفت: آیین نامه ابلاغی باید توسط روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تبیین و به عنوان نقشه راه مدنظر قرار گیرد تا در راستای اهداف تعیین شده موفق تر از گذشته عمل کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد