درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:49   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44912صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 مهر 1399 - 20:58
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش: روابط عمومی‌ها باید در کاهش حواشی کمک کنند
مردم باید از منابع اصلی که همان روابط عمومی‌ها هستند، اخبار را پیگیری کنند، چون هر خبری بدون توجه به محتوای آن در فضای مجازی به سرعت منتشر می‌شود که همین موضوع باعث ایجاد حاشیه خواهد شد و به ورزش آسیب می‌زند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کاوه احمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما درباره حضور ورزشکاران در فضای مجازی، گفت: به طور طبیعی همیشه حاشیه‌ها تبدیل به شایعه‌ها می‌شوند و این موضوع اعتماد مردم را از بین می‌برد.

پیگیری اخبار از منابع موثق


وی با اشاره به دسترسی همه به فضای مجازی، افزود: همه افراد یک خبرنگار-شهروند هستند، از نظر تعریف روابط عمومی این توقع وجود دارد که روابط‌عمومی‌ها به موقع اطلاع رسانی کنند و پایگاه‌ها و گروه‌های خبری به قدری تقویت شوند که مردم از منابع روابط عمومی هر ارگان، سازمان یا نهادی پیگیر اخبار موثق باشند.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این ارتباط مردم با روابط عمومی‌ها دوسویه است و از مردم هم این توقع وجود دارد که از منابع معتبر و موثق اخبار خود را پیگیری کنند که اگر این اتفاق رخ دهد، اعتمادسازی دوچندان می‌شود.


وی با اشاره به تغییر برنامه‌های ورزش با شیوع کرونا، افزود: با وجود تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، نشاط اجتماعی هم دستخوش تغییر شده است.


احمدی گفت: برخی مواقع در فضای مجازی برخی ورزشکاران باسابقه صفحاتی دارند که در آن برای اطلاع رسانی و تشویق مردم در برخی مناسبت‌ها و اخبار استفاده می‌کنند. متاسفانه در این برخورد‌ها فضا‌هایی ایجاد می‌شود که باعث ایجاد حاشیه شده و به اعتمادسازی عمومی ضربه می‌زند.

تناقض در اطلاع رسانی


وی با اشاره به تناقض‌های اطلاع رسانی در فضای مجازی، افزود: مردم باید از منابع اصلی که همان روابط عمومی‌ها هستند، اخبار را پیگیری کنند، چون هر خبری بدون توجه به محتوای آن در فضای مجازی به سرعت منتشر می‌شود که همین موضوع باعث ایجاد حاشیه خواهد شد و به ورزش آسیب می‌زند.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید در کاهش حواشی کمک کنند، گفت: در ارتباط دوسویه از ورزشکاران هم توقع داریم که این صفحات را مدیریت کنند، چون آن‌ها مورد وثوق مردم هستند و ورزش مورد توجه مردم است، بنابراین در هر اتفاقی ورزشکاران می‌توانند، کمک کنند و اخبار را به موقع و از منبع خبری آن که روابط عمومی‌ها هستند، اطلاع رسانی کنند تا از حاشیه‌ها جلوگیری شود.


وی ادامه داد: زمانیکه فردی مسئولیتی در مجموعه‌ای برعهده می‌گیرد، دیگر شخصیت حقیقی نیست و به عنوان یک شخصیت حقوقی شناخته می‌شود و باید در اختیار مجموعه باشد، بنابراین اخباری که در اختیار دارد، باید از طرف روابط عمومی اعلام شود.

اعتماد مدیران به روابط عمومی‌ها


احمدی با اشاره به مسئله خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، گفت: از ۱۸ فروردین بحث خصوصی سازی جدی در حال پیگیری است تا وزارتخانه با توان بیشتر و خیال آسوده‌تر به رشته‌های دیگر توجه کند. توقع ما از مدیران ورزشی این است که به روابط عمومی‌هایی که خودشان منصوب کرده اند، اعتماد کنند.


وی افزود: مدیران این ۲ باشگاه بزرگ و پرطرفدار باید از طریق روابط عمومی‌های خود اطلاع رسانی کنند و اعتماد به روابط عمومی‌ها حاشیه‌ها را کمتر می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد