درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44818صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 مهر 1399 - 07:26
با همدلی بی‌پرده ارتباط برقرار کنید
رسانه‌های اجتماعی منبع اصلی اخبار جعلی است که باعث بروز ترس و وحشت می‌شود. این مسئله نشان از وظیفه اساسی شرکت‌ها در فیلتر کردن اخبار و انتشار اطلاعات مهم و دقیق به کارکنانشان دارد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه به کرونا به‌عنوان تهدیدی بزرگ می‌نگرند. عمدتاً به دلیل تحول پویای این بحران، عدم اطمینان زیادی وجود دارد؛ بنابراین روابط کارکنان در طول این زمان اهمیت ویژه‌ای دارد.

کانال‌های ارتباطی را شناسایی کنید.

 

همه کارکنان باید مرتباً از سوی مدیریت اجرایی به‌روزرسانی شوند. گام ضروری اول شناسایی کانال‌های ارتباطی است که به همه کارکنان به آن دسترسی دارند. Huazhu هتل زنجیره‌ای ملی چین، برای اطلاع‌رسانی به کارکنان و سهامداران خود، از بستر اطلاعاتی خود در اپلیکیشن Huatong استفاده نمود. داشتن کانال بازخورد برای کارمندان نیز اهمیت دارد، برای مثال، یک خط تلفن دائم برای همه سؤالات مربوط به کووید ۱۹٫

یک ساختار ارتباطی شفاف را سازمان‌دهی کنید.

 

مدیریت بحران و ارتباطات در زمره وظایف رهبری است؛ یعنی پیش از هر چیز باید یک فرد خاص را در سطح اجرایی – مدیر اجرایی بهترین گزینه است – داشته باشید تا چندین نوبت در هفته به‌روزرسانی‌ها را ارسال نماید. رابطه فردی با کارکنان در طول این فاز اهمیت دارد. انجام این کار قابلیت اطمینان را منتقل می‌کند و به همه نشان می‌دهد که مهره باارزشی هستند و احساس یکدلی را تقویت می‌کند.

 

کورت دِلبِن، معاون اجرایی مایکروسافت شخصاً برای همه کارکنان ایمیل می‌فرستد و به آنها در مورد دورکاری، محدودیت‌های سفر و اقدامات پیشگیری اطلاع‌رسانی می‌کند. ساندرا پیچای، مدیر اجرایی و روت پورات مدیر ارشد مالی گوگل از کارمندان خواستند در این شرایط سخت از یکدیگر حمایت کنند و نقش مهم این شرکت در جامعه را تقویت کنند.

به کارکنان و مدیران در مورد کووید-۱۹ آموزش دهید.

 

حتی اگر در مورد کووید-۱۹ در همه رسانه‌ها صحبت می‌کنند، به این معنا نیست که کارکنان از آخرین اطلاعات باخبر هستند. شرکت باید به‌روزرسانی‌های منظم در مورد پیشرفت‌های جدید و اطلاعیه‌های مقامات بهداشتی یا سازمان جهانی بهداشت را از طریق ایمیل یا جلسات مجازی تالار شهر، به اطلاع کارکنان برسانند.

 

رسانه‌های اجتماعی منبع اصلی اخبار جعلی است که باعث بروز ترس و وحشت می‌شود. این مسئله نشان از وظیفه اساسی شرکت‌ها در فیلتر کردن اخبار و انتشار اطلاعات مهم و دقیق به کارکنانشان دارد
 

منبع: https://weblogibc-co.com


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد