درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:09   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44555صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 25 شهریور 1399 - 21:17
خط و نشان مدیر خانه مطبوعات خوزستان برای روابط عمومی های استان
ساماندهی روند اشتباه دعوت از رسانه های همسو با روابط عمومی ها در ماه های اخیر که با انتقاد فراوان‌ رسانه های استان مواجه شده بود یکی از مطالبات جامعه خبری استان خوزستان بود که امروز توسط دکتر افشار پرویز بابادی مدیر خانه مطبوعات خوزستان پیگیری شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)- افشار پرویز بابادی مدیر خانه مطبوعات خوزستان، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، از اتمام نشست های خبری گزینشی توسط ادارات و سازمان های استان خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از امید خوزستان، پرویز بابادی در این مصاحبه با انتقاد از روابط‌عمومی ادارات و سازمان های خوزستان گفت: طی دیدار با سعید رضوانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، ضمن گلایه جهت عدم دعوت از رسانه های مستقل خوزستان در جلسات و نشست های خبری، موضوع دعوت های گزینشی اخیر ادارات و سازمان های خوزستان از رسانه ها به بهانه کرونا را پیگیری کرده و ضمن گلایه جهت عدم دعوت از رسانه های منتقد خوزستان در جلسات خبر، به نمایندگی از تمام رسانه های استان خوزستان خواهان اتمام این رویه غلط شدیم.
 
 مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: رسانه های مستقل نقد منصفانه را رواج می دهند و حضور رسانه های منتقد در نشست های خبری باعث شفافیت عملکرد آن سازمان می شود.
 
 پرویز بابادی گفت: پیشنهاد ما به مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که دعوت از خبرنگاران از طریق خانه مطبوعات استان خوزستان صورت پذیرد تا ضمن دعوت از رسانه های رسمی و دارای مجوز به صورت چرخشی، حضور تمام رسانه ها در نشست های مختلف امکان پذیر شود.
 
 مدیر خانه مطبوعات خوزستان در پایان گفت: نشست های خبری گزینشی توسط روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان خوزستان باید به اتمام برسد و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
 
 ساماندهی روند اشتباه دعوت از رسانه های همسو با روابط عمومی ها در ماه های اخیر که با انتقاد فراوان‌ رسانه های استان مواجه شده بود یکی از مطالبات جامعه خبری استان خوزستان بود که امروز توسط دکتر افشار پرویز بابادی مدیر خانه مطبوعات خوزستان پیگیری شد.
 
 عملکرد کوتاه و پرثمر پرویز بابادی در خانه مطبوعات استان نوید روزهای روشن و امیدبخش برای جامعه خبری استان خوزستان داده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد