درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44458صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 18 شهریور 1399 - 22:33
نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های طرح ۲۸ مخزن برگزار شد
در این طرح به دنبال این هستیم که شرکت‌های ایرانی همکار و به تبع آن روابط عمومی آن‌ها، تجربه‌ای نو به دست آورند، رشد کرده و در تراز منطقه‌ای و حتی بین‌المللی فعالیت نمایند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومیهای طرح ۲۸ مخزن روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نشست به تشریح ابعاد و اهداف طرح افزایش و نگهداشت تولید ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی این طرح نگهداشت و افزایش تولید است اما علاوه بر آن اهداف دیگری از جمله تقویت شرکت های ایرانی حوزه اکتشاف و تولید(E&P)، توسعه ساخت داخل و اشتغال زایی را دنبال می کنیم و روابط عمومی کارفرما و شرکت‌های همکار این طرح، باید با همین رویکردها به فعالیت تخصصی بپردازند.
 
 شهرام وردک گفت: در این طرح به دنبال این هستیم که شرکت‌های ایرانی همکار و به تبع آن روابط عمومی آن‌ها، تجربه‌ای نو به دست آورند، رشد کرده و در تراز منطقه‌ای و حتی بین‌المللی فعالیت نمایند.
 
 وی با بیان اینکه این طرح باید برای شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و حتی شرکت های پیمانکار، افزایش سرمایه اجتماعی به همراه داشته باشد گفت: این شرکت برنامه‌هایی مشارکتی، منسجم، همسان و همسو برای اطلاع‌یابی و اطلاع رسانی، مستند سازی و تولید محتوا تدوین نموده است که در تعامل با شرکت‌های پیمانکار طرح اجرا خواهد شد.
 
 در این نشست رؤسای روابط عمومی شرکت‌های پیمانکار طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون موضوعات جلسه پرداختند.

 


 
 طرح توسعه ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شامل ۲۷ بسته قراردادی است که با اتکا به توانمندی شرکت‌های داخلی و با هدف افزایش و نگهداشت حدود ۶۰۰ هزار بشکه در روز نفت خام، در گستره استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ایلام در دست اجرا می باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد