درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44271صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 30 مرداد 1399 - 10:17
استاندار چهارمحال و بختیاری از ضعف عملکرد روابط عمومی ادارات انتقاد کرد
قطعا در بیشتر موارد برگزاری نشست‌های خبری توسط روابط عمومی‌ها و مدیران بسیاری از مشکلات و سو تفاهم‌ها را برطرف می‌کند اما در بعضی از خبرگزاری‌ها نیز حوصله کافی وجود ندارد و قدم برداشتن برای حل مشکل کمرنگ است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقد باید بدون توهین و اتهام باشد، گفت: انتقاد صحیح و با هدف‌گیری درست منجر به تحرک و پویایی می‌شود.
 
 به گزارش شارا، اقبال عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری یک رسانه مطالبه‌گر، معتبر و دغدغه‌مند است که با پیگیری مسائل و مشکلات مردمی در جهت اصلاح امور تلاش می‌کند.
 
 استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خبرنگاران فارس از بهترین خبرنگاران استان هستند زیرا اگر نقد می‌‌کنند قصد نابودی، تخریب و کسب سود و منفعت ندارند و برای هدفی مقدس و رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارند.
 
 وی با اشاره به اهمیت داشتن وجدان خبرنگاری گفت: خبرنگاران همواره با مشکلاتی از قبیل کمبود تجهیزات و مشکلات اقتصادی مواجه‌اند اما آنچه مهم است داشتن وجدان خبرنگاری است که به حمدالله اخلاق و وجدان خبرنگاری به خوبی در این خبرگزاری مشاهده می‌شود.
 
 عباسی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات استان، عدم ارتباط‌گیری صحیح مدیران استان با رسانه‌ها است که باعث شده این فکر در اذهان عمومی ایجاد شود که مسؤولان بی‌توجه به مشکلات مردم‌اند و هیچ اقدامی در جهت بهبود شرایط نمی‌کنند.
 
 انتقاد استاندار از ضعف عملکرد روابط عمومی ادارات
 
 وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات عدم همکاری خوب و موثر روابط‌عمومیهای ادارات با خبرنگاران و اهالی رسانه است که از جمله دلالیل آن نداشتن تخصص آن‌ها برای این شغل و بی‌اطلاعی آن‌ها از رسانه و اهمیت آن است.
 
 این مسؤول اضافه کرد: گاها مشاهده شده فردی را از روی ناچاری و بدون تخصص لازمه به سمت مدیر روابط عمومی یک اداره منصوب کرده‌اند که توانایی ارتباط‌گیری صحیح با خبرنگاران را ندارد و اکثر مشکلات و نقدهای اهل قلم و رسانه از این موضوع نشات می‌گیرد.
 
 عباسی به محافظه‌کاری و نداشتن توانایی ارتباط‌گیری با رسانه‌ها توسط مدیران روابط عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا در بیشتر موارد برگزاری نشست‌های خبری توسط روابط عمومی‌ها و مدیران بسیاری از مشکلات و سو تفاهم‌ها را برطرف می‌کند اما در بعضی از خبرگزاری‌ها نیز حوصله کافی وجود ندارد و قدم برداشتن برای حل مشکل کمرنگ است.
 
 نقد باید بدون اتهام و توهین باشد
 
 وی تاکید کرد: من بسیاری از نقدها و مشکلات را می‌پذیرم اما معتقدم در هر موضوعی ابتدا باید مدیر مربوط به آن موضوع مورد نقد قرار گیرد نه استانداری زیرا این مجموعه خود مطالبه‌گر و گاهی هم‌جبهه نقادان است و نقد رسانه‌ها باعث پیگیری موضوع توسط ما و برخورد با هر متخلفی می‌شود.
 
 استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر انتقادات را ببریم به سمت هدف اصلی، از مدیر دستگاه گرفته تا روابط عمومی، باعث ایجاد تحرک و پویایی در فعالیت مدیران خواهیم شد اما به شرطی که نقد بدون توهین و اتهام باشد.
 
 حمایت از خبرگزاری‌ها در دستور کار استانداری قرار گرفت
 
 وی با اعلام آمادگی برای ارتباط‌گیری بیشتر با رسانه‌ها گفت: ما برای حمایت از رسانه‌های فعال به صورت مستقیم توانایی کمک مالی را نداریم اما به زودی در جلسه‌ای با مدیران خبرگزاری‌های رسمی برای تجهیز کردن و رفع مشکلات رسانه‌ها هم اندیشی و در حد توان حمایت می‌کنیم.
 
 عباسی با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس استان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و تعامل بیشتر با مسؤولان تاثیر بسیار خوبی در فضای رسانه‌ای استان چهارمحال و بختیاری دارد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد