درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44255صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 مرداد 1399 - 14:08
روابط‌عمومی و رسانه‌ها خط مقدم جنگ رسانه‌ای هستند
روابط‌عمومیها و رسانه‌ها سربازان خط مقدم این جنگ هستند. در روزگاری که دشمنان در تلاش برای عقل و دین، و عقل و تصمیمات نظام هستند، راهبرد مقابله این است که در صحنه اطلاع رسانی فعالیت‌ها بیشتر و مفیدتر باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان گفت: در روزگاری که دشمنان در تلاش برای عقل و دین، و عقل و تصمیمات نظام هستند، راهبرد مقابله این است که در صحنه اطلاع رسانی فعالیت‌ها بیشتر و مفیدتر باشد.

به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید فلاح، دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در جلسه تبیین سیاست‌های رسانه‌ای دولت گفت: امروزه در یک جنگ رسانه‎‌ای هستیم و دشمن در تلاش است با کوچک نشان دادن دست‌آورد‌ها و بزرگ‌نمایی مشکلات و کاستی‌ها، امید بین مردم را از بین ببرد و به اختلافات دامن بزند.

او افزود: روابط‌عمومیها و رسانه‌ها سربازان خط مقدم این جنگ هستند. در روزگاری که دشمنان در تلاش برای عقل و دین، و عقل و تصمیمات نظام هستند، راهبرد مقابله این است که در صحنه اطلاع رسانی فعالیت‌ها بیشتر و مفیدتر باشد.

فلاح ادامه داد: لازم است با کمک نخبگان، سهم استان سمنان را در تبلیغات کشوری بالا ببریم و دست آورد‌ها و توانمندی‌های استان را برای جلب سرمایه‌گذار و گردشگر معرفی کنیم. به این منظور باید علاوه بر دستگاه‌های خود، در حوزه فعالیت خود نیز اطلاع رسانی کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی تا حدی به یک رسانه مهم و تاثیر گذار تبدیل شده، اطلاع رسانی صحیح و به موقع دست‌آورد‌ها در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

حجت الله یحیایی، سخنگوی استانداری سمنان نیز دراین جلسه با اشاره به برنامه‌های رسانه‌ای که از جانب سخنگوی دولت به وزارت کشور ابلاغ شده گفت: هدف از تبین این برنامه‌ها تقویت انسجام و وحدت ملی و ایجاد همدلی بیشتر بین ارکان حاکمیت و افزایش امید و اطمینان بین مردم و دولت است.

او با اشاره به برنامه‌های ابلاغ شده از دولت افزود: انسجام روابط عمومی‌ها و ارائه گزارش عملکرد در دو بازه زمانی ۹۲ تا ۹۶ و ابتدای ۹۷ تا تا پایان فعالیت دولت دوازدهم از برنامه‌های ابلاغ شده است.

یحیایی ادامه داد: پاسخ به سوالات و ابهامات مردم نیز از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است که به آن تاکید شده و روابط عمومی‌ها گزارشی از انتقاداتی که در هفت سال گذشته دریافت کرده‌اند را به صورت مستند در آورده و اگر تا کنون پاسخ نداده‌اند، پاسخ دهند.


وی ادامه داد: لازم است روابط عمومی‌ها در جلسه با رسانه‌های رسمی استان، عملکرد خود را مطرح کنند. هر دستگاه ۱۰ فعالیت شاخص و مهم خود را مطرح کرده و از نخبگان و پبشکسوتان نیز در گزارش عملکرد خود کمک بگیرند.

سخنگوی استانداری سمنان تصریح کرد: لازم است مدیران از بیان وعده‌هایی که تحقق آن‌ها ممکن نیست بپرهیزند.

یحیایی ابراز داشت: برگزاری تور رسانه‌ای با خبرنگاران استان ظرفیتی است که می‌شود استفاده کرد. همچنین هر دستگاه گزارش عملکرد خود را به صورت مکتوب ارائه دهد که به شکل یک نشریه دیجیتال منتشر شود.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها ملزمند در بازه زمانی ۲۹ مرداد تا ۶ شهریور که هفته دولت نام دارد، گزارش فعالیت‌های خود را ارائه دهند.


یحیایی اظهار کرد: در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا استاندار هیچ سفر حضوری به شهرستان‌ها ندارد و جلسات هفته دولت به شکل ویدئو کنفرانس با فرمانداران برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد