درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:30   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44113صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 مرداد 1399 - 11:07
دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی
هدف ما رساندن روابط عمومی به جایگاه واقعی آن است بر همین اساس استراتژی و هدف­گذاری ما بر محور برقراری روابط صمیمانه و دوستانه با همه همکاران و پیشکسوتان نیروگاه و پیگیری مطالبات آنان متمرکز شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در آستانه روز خبرنگار نشست مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با کارکنان اداره روابط ­عمومی شرکت برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، در این دیدار مهندس نعمتی ضمن ابراز رضایت و تقدیر از عملکرد روابط عمومی نیروگاه در حوزه ­های مختلف، بویژه در زمینه اطلاع­ رسانی، اظهار داشت: اطلاع­ رسانی پیرامون اقدامات و فعالیت­های سازمان یکی از رسالت­های مهم روابط عمومی است که شما در این بخش بویژه در انعکاس اخبار فعالیت­های انجام شده در نیروگاه در خصوص مبارزه با کرونا و اهدای محلول ضدعفونی کننده سطوح به سازمان­ها، نهادها و دستگاه­های اجرایی که با اقبال عمومی مواجه شد و بنابه آنچه که از بازخوردهای اجتماعی و عکس­العمل­ها و تقدیرهای مردمی شاهد هستیم، بسیار مناسب عمل کردید و موجب تغییر نگرش و ماندگاری این اقدام نیروگاه در اذهان مردم شدید.
 
 وی سپس به نقش روابط عمومی­ها در اقناع افکار عمومی و اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: در موضوع سوخت که یکی از موضوعات چالشی نیروگاه­هاست با تلاش­ها و اطلاع­ رسانی انجام شده هم­اکنون مردم، طرفداران محیط زیست و رسانه­ ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی به این اتفاق نظر و مفاهمه رسیدند که با خودکفایی کشور در تولید فرآورده­ های نفتی و بویژه بنزین حجم زیادی از مازوت نیز در پالایشگاه­ها انباشته می­شود که نیروگاه­ها به جهت رعایت ملاحظات زیست محیطی و ادله مختلف فنی آنرا به نفع سیستم نمی­دانند و هیچ تمایلی هم به مصرف آن ندارند ولی تا زمان تخصیص کامل سوخت گاز ناگزیر به تولید و تأمین برق مورد نیاز مشترکان با سوخت جایگزین هستند.
 
 نعمتی تقویت روابط درون و برون سازمانی و ایجاد حس اعتماد و انگیزه در کارکنان را از کارکردهای دیگر روابط عمومی عنوان کرد و گفت: اقتصاد صنعت برق متأثر از تعطیلی­ها و محدودیت­های ناشی از شیوع کرونا به شدت آسیب دید بنابراین باید به گونه­ ای عمل شود که این مشکلات به روزنه امید دشمنان و کسانی که مترصد فرصتی برای برهم زدن آرامش جامعه هستند تبدیل نشود.
 
 در ابتدای این دیدار سرپرست اداره روابط عمومی ضمن تشکر از حسن نظر و توجه مدیرعامل به روابط عمومی، گزارشی از فعالیت­ها و اقدامات و برنامه­ های آتی روابط عمومی ارائه نمود.
 
 مهندس سیدمیثم عمادی تقویت روابط درون سازمانی را موجب پویایی بیشتر سازمان دانست و گفت: هدف ما رساندن روابط عمومی به جایگاه واقعی آن است بر همین اساس استراتژی و هدف­گذاری ما بر محور برقراری روابط صمیمانه و دوستانه با همه همکاران و پیشکسوتان نیروگاه و پیگیری مطالبات آنان متمرکز شده است.
 
 وی همچنین ارتباط و همکاری متقابل روابط عمومی نیروگاه با صدا و سیما و اصحاب رسانه استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تعامل بسیار خوبی که بین روابط عمومی نیروگاه با خبرنگاران و اهالی رسانه برقرار شده است، دسترسی آنان به اخبار نیروگاه تسهیل و در حد وسیعی در رسانه­ های کشورمنعکس می­گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد