درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44053صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 12:40
دستگاه‌های اجرایی خلأ اطلاع‌رسانی را با تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها پر کنند
ایوب بیگدلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بین اینکه یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نحوه فعالیت روابط‌عمومیها خواهد بود، افزود: امسال به صورت ماهانه فعالیت و عملکرد روابط عمومی های ادارات شهرستان خدابنده در این جهت مورد ارزیابی قرار می گیرند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایوب بیگدلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بین اینکه یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نحوه فعالیت روابط‌عمومیها خواهد بود، افزود: امسال به صورت ماهانه فعالیت و عملکرد روابط عمومی های ادارات شهرستان خدابنده در این جهت مورد ارزیابی قرار می گیرند.
 
  به گزارش شارا، فرماندار خدابنده با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمن برای ایجاد جنگ روانی در جامعه تلاش می کند عملکرد و خدمات مطلوب نظام و دولت را زیر سوال ببرد به وظیفه روابط عمومی ها در این برهه حساس اشاره کرد و اظهار داشت: مقابله با این ترفند از طریق ارائه عملکرد مطلوب از سوی روابط عمومی ها امکانپذیر است.
 
 بیگدلی تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها با اطلاع رسانی به موقع و اصولی وارد عمل شوند شایعات ایجاد شده در فضای مجازی تاثیری در افکار عمومی نخواهد داشت.
 
 فرماندار خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در این شهرستان برای مقابله با شیوه ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا یک فرصت است تا دستگاه های اجرایی نسبت به ایجاد و تقویت ساختار های الکترونیکی جدی‌تر اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد