درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43680صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 20:49
در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
با توجه به گستردگی فعالیت های ذوب آهن اصفهان در حوزه "مسئولیت های اجتماعی" بویژه اقدامات مهم و اثر بخش در خصوص مبارزه با بیماری همه گیر کرونا،جایزه ویژه "مسئولیت های اجتماعی"به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به گستردگی فعالیت های ذوب آهن اصفهان در حوزه "مسئولیت های اجتماعی" بویژه اقدامات مهم و اثر بخش در خصوص مبارزه با بیماری همه گیر کرونا،جایزه ویژه "مسئولیت های اجتماعی"به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت.

اعطای جایزه مذکور براساس بررسی دقیق اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در طی یک سال گذشته و به پاس مقابله با بیماری همه گیر کرونا و ارزیابی هیات داوران "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی"صورت گرفت.

در آیین برگزاری همایش اهدای جوایز که در مرکزهمایشهای سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، پروفسور دکتر سعید رضاعاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکترکیانوش جهانپور مدیر کل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از اساتید و پیشکسوتان علوم ارتباطات حضور داشتند.
 


اهم اقدامات ذوب آهن اصفهان در مقابله با ویروس کرونا
-تشکیل ستاد ویژه مقابله با ویروس کرونا قبل از شیوع آن در کشور (اوایل بهمن ماه سال1398(

-تجهیز بیمارستان درجه یک شهید مطهری ذوب آهن برای پذیرش و درمان بیماران کرونایی( خانواده ذوب آهن ، مردم شهرستان لنجان و استان اصفهان ) با صرف هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال تا پایان سال 98 و تداوم خدمات در سال 1399 تا اعلام وضعیت سفید.

-ضد عفونی نمودن سرویس های ایاب و ذهاب به منظور جلوگیری از انتقال ویروس از کار خانه به خانواده ها و بالعکس

-پرداخت حقوق 5 هزار نفر از کارکنان جنرال شیفت(روزکاردائم) بدون حضور در محل کار به منظور قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع آن.

-مشارکت در ضد عفونی کردن معابر شهری در شهرستان لنجان

-انتشار و توزیع رایگان کتاب « جلوتر از ویروس کرونا حرکت کنید » به تعداد 2 هزار جلد

-انتشار 46 عنوان پوستر ، موشن پوستر و اینفوگرافی با موضوع پیام های بهداشتی و هشداری در خصوص کرونا

-ایجاد کانال اختصاصی در حوزه سلامت در پیام رسان های تلگرام ، واتساپ و ایتا

-انتشار ویژه نامه اختصاصی مقابله با کرونا به تعداد 5 هزار جلد

-اختصاص دادن بخش های مختلف هفته نامه آتشکار به مطالب آموزشی و خبری پیرامون کرونا

-طراحی، چاپ و توزیع پوستر مربوط به بیماری کرونا در شهرستانهای اطراف شرکت به تعداد 10 هزار نسخه و بروشور 7 هزار برگ

-طراحی، چاپ و نصب 270 متر مربع بنر دراستند، لمپوست و بیلبوردهای محیطی سطح شرکت جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی روش های مقابله با ویروس کرونا

-حمایت از رسانه های استان و رسانه های سراسری به ویژه در شرایط اقتصادی نامساعد دوران کرونا

-تولید و انتشار 27 کلیپ و فتوکلیپ از همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط تولید و مقابله با کرونا

-برگزاری مسابقه فرهنگی، هنری با موضوع مقابله با کرونا ، نوروز در خانه بمانیم و پدر من قهرمان است و ....

-پوشش خبری فعالیت های ذوب آهن اصفهان در مقابله با کرونا و انتشار در رسانه های کشور ، استان و شهرستان لنجان

جریان سازی همیاری مردمی با فعال نمودن گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن در شهرستان لنجان

-تأمین اقلام بهداشتی شامل 30 هزار عدد ژل ضدعفونی، 3500 لیتر محلول وایتکس، 250 هزار عدد ماسک، 1500 لیتر الکل و 100 هزار جفت دستکش برای کارکنان شرکت و خانواده های ایشان

-تجهیز و راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 1000 عدد

-مشارکت در تامین اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و 350 هزار عدد ماسک برای مردم شهرستانهای اطراف کارخانه

-انجام نظرسنجی از کارکنان در مورد ارزیابی اثربخشی اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع کووید 19 و پیگیری اجرای اقدامات اصلاحی مربوطه

-تدوین و ضبط گزارشهایی در مورد بیماری کرونا

-ساخت تیزر جهت پیشگیری از بیماری کرونا و پخش در شبکه های اجتماعی

-تهیه فیلم و گزارش به صورت مستمر از روند بهبود بیماران کرونایی در بیمارست

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد