درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43677صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 15:49
چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی برگزار شد
چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی یا محوریت روابط عمومی شرایط اضطراری، ارتباطات انسانی و مسئولیت های اجتماعی در شرایط کرونا، یک شنبه 15 تیرماه در سالن همایش های مرکز مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی یا محوریت روابط عمومی شرایط اضطراری، ارتباطات انسانی و مسئولیت های اجتماعی در شرایط کرونا، یک شنبه 15 تیرماه در سالن همایش های مرکز مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.


به گزارش شارا، در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی، مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرکل رخداد ملی، پرفسور سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر کیانوش جهان پور رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاد محمود مختاریان مدرس دانشگاه، پیرامون موضوعاتی از جمله نقش روابط عمومی ها در شرایط بحرانی و اضطراری با تکیه بر رویکردهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان، رسالت های مهم روابط عمومی ها در ورود به فضای دوم و ارتباطات انسانی در فضای مجازی متاثر از شرایط جهانگیر شدن ویروس کرونا و چگونگی محقق ساختن اهداف و ماموریت های روابط عمومی با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در اوضاع کنونی پرداختند.

 

 

باقریان با اشاره به دو مولفه اصلی اطلاع رسانی در دوره شیوع کووید-19، گفت: "سرعت انتقال" و جابجایی "حجم" زیادی از اطلاعات درست، نادرست و غلط پیرامون بحران کووید 19باعث شد که سازمان جهانی بهداشت آن را «همهمه اطلاعاتی» نامگذاری کند.

وی افزود: گزارش سیژن که به غول نرم‌‎افزاری روابط عمومی در جهان شهرت دارد نشان می دهد از یک ژانویه تا 3 مارس بیش از 3 میلیون مقاله درباره این ویروس منتشر شده است. تنها در 28 فوریه، 139000 مقاله مرتبط با ویروس کرونا و 2/3 میلیون اشتراک در رسانه های اجتماعی ثبت شدند.

 



 

شایان ذکر است تشریح و تبیین مدیریت اطلاع رسانی روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در دوران کرونا توسط دکتر جهان پور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت به عنوان مطالعه موردی روابط عمومی بحران ارایه شد و دکتر جهان پور از مدیران و کارشناسان سازمان ها و نهادهای حاضر در همایش خواستار ارایه انتقادها و تحلیل و بررسی اقدامات انجام گرفته شده برای بکارگیری در حال حاضر و آینده شد.


نگاهی به تکنیک های اطلاع رسانی در رسانه های جمعی پیرامون ویروس کووید 19 با بهره گیری از هنر گرافیک در قالب پوستر، دیوار نگاری ها و سایر فنون حوزه پیام های تصویری از دیگر محورهای مطرح شده در این همایش بود که با رعایت تمامی شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.

 


تجلیل و یادبود از درگذشتگان خانواده بزرگ روابط عمومی و اطلاع رسانی کشور که ضمن خدمت در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بر اثر کرونا به دیار باقی شتافتند، رونمایی از کتاب روابط عمومی درعصرکرونا و تجلیل از روابط عمومی های برگزیده چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران پایان بخش برنامه های این همایش بود.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد