شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سید محسن حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با حضور در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی از تلاش کارکنان این دفتر در سال گذشته تقدیر وتشکر کرد و افزود:اینک روابطعمومی آبفای گیلان در نقطه خوبی ایستاده و با تلاش و همت مدیریت و کارکنان این دفتر خواهد توانست بر نقاط قوت خود بیفزاید.
مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای ارتقا فرهنگ رعایت الگو و مدیریت مصرف آب انجام شده، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به افزایش مصرف توسط مشترکین دفتر روابط عمومی اقدامات خوبی در راستای اطلاع رسانی از وضعیت تأمین و توزیع آب سالم انجام داد که قابل تقدیراست.حسینی ارتباط دوسویه با مردم و اصحاب رسانه را لازمه ارتباطات دانست و گفت: انتظار است با رصد لحظه ای رسانه ها و پایگاه های خبری در جریان پیشنهاد ها و انتقادات قرار گیریم، چرا که بسیاری از مردم نظرات خود را به رسانه ها منعکس می کنند و با این کار می توان قدم های مثبت تری در راستای ارائه خدمات به مشترکین استانمان برداشت.
|