درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43629صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 12 تیر 1399 - 20:19
نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور در پی شیوع مجدد بیماری کرونا از برگزاری نشست های خبری بهزیستی به صورت از راه دور و ویدئو کنفرانس خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور در پی شیوع مجدد بیماری کرونا از برگزاری نشست های خبری بهزیستی به صورت از راه دور و ویدئو کنفرانس خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مسعود آسیما با اشاره به این موضوع که در پی شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامتی اصحاب رسانه محدودیت هایی در برگزاری نشست های حضوری به وجود آمد گفت: با تمهیدات انجام گرفته نشست های هفتگی با موضوعات مورد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.
 
 وی افزود: خبرنگاران حوزه بهزیستی می توانند درخواست های خود را برای حضور در نشست های غیر حضوری به روابط عمومی سازمان اعلام کنند تا شرایط ورود به نشست برای آنان مهیا شود.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، برگزاری نشست های غیر حضوری را به عنوان فرصتی برای پاسخگویی و شفافیت در موضوعات مختلف عنوان کرد و ادامه داد: از این طریق می توانیم سلسله نشست هایی را با موضوعات مورد توجه و پیشنهادی خبرنگاران برگزار کنیم و محدودیتی برای حضور اصحاب رسانه در نشست های خبری ویدئو کنفرانسی وجود نخواهد داشت.
 
 اولین نشست ویدئو کنفرانسی روز گذشته با حضور اصحاب رسانه با موضوع شروع برنامه غربالگری تنبلی چشم کودکان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد