درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43425صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 خرداد 1399 - 17:57
تقدیر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رسانه
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه روزنامه ها و خبرگزاری های فعال در کنار پایگاه ‌های خبری در استان فارس از ابتدای کرونا تاکنون حدود ۳ هزار خبر برای آگاه سازی جامعه نسبت به پیشگیری و مقابله با کرونا تولید محتوا داشته اند، گفت: خبرنگاران رسانه ها برای هرچه بهتر بیان شدن حقایق در کنار تیم‌ های درمانی پا به میدان گذاشته و امروز به عنوان یکی از استان های موفق در کشور مطرح هستیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه روزنامه ها و خبرگزاری های فعال در کنار پایگاه ‌های خبری در استان فارس از ابتدای کرونا تاکنون حدود ۳ هزار خبر برای آگاه سازی جامعه نسبت به پیشگیری و مقابله با کرونا تولید محتوا داشته اند، گفت: خبرنگاران رسانه ها برای هرچه بهتر بیان شدن حقایق در کنار تیم‌ های درمانی پا به میدان گذاشته و امروز به عنوان یکی از استان های موفق در کشور مطرح هستیم.
 
 
 به گزارش شارا، دکتر «سید روح الله حسینی» با اشاره به اینکه خبرگزاری هایی مانند ایرنا، ایسنا، مهر، فارس، تسنیم، ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، صدا و سیما، شبستان، ایکنا و پانا به عنوان بیشترین انتشار دهنده اخبار در این راه گام برداشته اند اظهار داشت: روزنامه خبر جنوب که حتی در ایام تعطیلی نوروز با مجموعه علوم پزشکی همراهی تمام را داشت و دیگر روزنامه های استان مانند تماشا، افسانه، شیراز نوین، عصر مردم، سبحان، نیم نگاه و طلوع نیز با اطلاع ‌رسانی و حضور به موقع در ایام کرونایی، در جریان انتشار اخبار سریع و صحیح، کمک رسان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند.
 
 او در ادامه فعالیت پایگاه های خبری مانند آخرین خبر، اول فارس، راستین آنلاین، پیام خبر، فارس نویس و دیگر پایگاه های خبری نشان دادند هدفی جز اطلاع رسانی دقیق و شفاف ندارند و مردم عزیزمان می توانند برای دریافت خبرهای صحیح اطلاعات خود را از طریق منبع های موثق خبری دریافت کنند.
 
 این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه خبرنگاران حوزه سلامت در روزهای سخت کرونایی نور امید را در جامعه پخش کردند، افزود: کوشش خستگی ناپذیر این خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی عمومی و تخصصی جامعه در کنار تلاش پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی در زمینه مقابله و پیشگیری از کرونا برای متولیان امر مقابله با کرونا ستودنی است.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: با همدلی و همبستگی می‌توانیم از این بحران عبور کرده و با انجام اقداماتی موثر، با کمک همه اقشار جامعه و کارکنان تلاشگر نظام سلامت در فارس، کروناویروس را شکست دهیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد